همنواز

ببینید : تصویری جنجالی از همسر شهاب حسینی در صحرا

به تازگی تصویری جنجالی از همسر شهاب حسینی در صحرا در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی زیادی را برای او ایجاد کرده است.

اخیرا تصویری از ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی در بیابان دست به دست میشود که حواشی زیادی را نیز برای سهاب حسینی داشته است؛ ولی شخص داخل عکس فقط کمی به او شباهت دارد و ساناز ارجمند نیست حتی ساناز ارجمند نیز در جمع دوستانشان این عکس را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید:

آرزوی شهاب حسینی برای مردم ایران

استوری عجیب همسر سابق شهاب حسینی

تصویری جنجالی از همسر شهاب حسینی در صحر

شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ و زمانی که ۲۲ سال سن داشت با او ازدواج کرد حاصل ازدواج آنها دو فرزند پسر به نامهای امیرمحمد و امیرعلی می‌باشد.

شهاب حسینی و پریچهر قنبری مدتی بود که از هم جدا شده بودند و در سه سال اخیر دیگر به صورت مشترک در هیچ محفل هنری دیده نشده و تمام تصاویر مشترک خود را از فضاهای مجازی همدیگر پاک کردند ولی هیچگاه به صورت رسمی در این رابطه صحبت نکردند.

در ادامه می‌توانید عکس عجیب از ساناز ارجمند در صحرا را ببینید:

تصویری جنجالی از همسر شهاب حسینی در صحر
تصویری از ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی در بیابان

تصویری از ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی در بیابان

ساناز ارجمند عکاس و فیلمبردار، اهل شهر مشهد و متولد 1369 می باشد. وی از کارکنان کمپانی سون اسکای است. این شرکت متعلق به شهاب حسینی است. شروع آشنایی این زوج در برنامه هم رفیق بوده و همینطور ساناز ارجمند در این برنامه به عنوان عکاس فعالیت داشته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *