پشت پرده داستان ربودن یک دختر توسط تتلو

به تازگی، اخباری عجیب از خواننده‌ی پُر حاشیه‌ی ایرانی منتشر شده که فضای رسانه را با پشت پرده داستان ربودن یک دختر توسط تتلو را به جنجال کشانده است.

ربوده شدن یک دختر توسط امیر تتلو یکی از جنجالی‌ترین اخباری می‌باشد که به تازگی توسط برخی از رسانه‌ها، با عنوان تجاوز امیر تتلو به یک دختر منتشر شده است. در ادامه به پشت پرده تجاوز تتلو به یک زن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

رابطه +18 تتلو با یک برده جنسی بنام لولیتا

پشت پرده داستان ربودن یک دختر توسط تتلو

به نقل از فراوو ؛ یک دختر جوان مدعی است پس از دو هفته از حبس و بازداشت امیر تتلو خواننده ایرانی رهایی پیدا کرده است و ادعا‌های مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد.

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتر نوشت:

پلیس ترکیه در حال بررسی ادعا‌های یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است.

تتلو پیش‌تر نیز با ادعا‌های مشابه، مورد پیگرد و حتی بازداشت در خاک ترکیه به جرم درخواست رابطه جنسی غیرقانونی با دختران زیر سن قانونی قرار گرفته بود.

در ادامه می‌توانید تصویر دختر ربوده شده توسط تتلو را ببینید:

پشت پرده داستان ربودن یک دختر توسط تتلو
تجاوز امیر تتلو به یک دختر

ربوده شدن یک دختر توسط امیر تتلو

امیرحسین مقصودلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ که با نام حرفه‌ای امیر تتلو شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. او از نخستین خوانندگان ژانر پاپ مدرن در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *