زندانی شدن اندرو تیت حقیقت دارد ؟ [+جزئیات]

اندرو تیت ، از مهم‌ترین چهره‌های ورزشی کیک بوکسینگ، پس از اخبار زندانی شدن اندرو تیت ، جزئیاتی عجیب از این اخبار به‌پا کرد که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

پس از اینکه هفته‌ی گذشته، خبری مبنی بر زندان رفتن اندرو تیت منتشر شد و پس از آن اخبار اندرو تیت در زندان قوت گرفت و درست از آب در آمد، روز گذشته جزئیات آزادی اندرو تیت از زندان منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

لحظه فرار بی‌سابقه رئیس مافیا از زندان امنیتی

زندانی شدن اندرو تیت حقیقت دارد ؟

اندرو تیت ستاره‌ی قدیمی کیک بوکس و اینفلوئنسر معروف، این روزها یکی از چهره های جنجالی در فضای مجازی لقب گرفته است. او که با صحبت‌های جنجالی که اخیراً با لحنی تحقیرآمیز علیه زنان استفاده کرد، به همراه برادرش دستگیر شد و از آن زمان به دفعات درخواست آزادی کرده بود.

این درخواست، پس از پیگیری‌های فراوان و تشکیل دادگاه در روز 31 مارچ، قبول شد؛ اما او همچنان 30 روز را باید در حبس خانگی سپری کند. اندرو تیت و برادرش، به جرم‌هایی چون تجاوز جنسی، قاچاق انسان، پولشویی و تشکیل یک سازمان جنایی متهم شدند.

در ادامه می‌توانید تصویر اندرو تیت و برادرش در حال دستگیری را ببینید:

زندانی شدن اندرو تیت
زندان رفتن اندرو تیت

جزئیات آزادی اندرو تیت از زندان

تحقیقات پلیس رومانی درباره اندرو تیت از ابتدای سال 2022 آغاز شد و این دو برادر ابتدا در رابطه با قاچاق انسان و تجاوز متهم شدند. اندرو تیت و برادرش پس از چندین ماه تحت تعقیب پلیس بودند و بلاخره در ویدئویی که آن‌ها در یوتیوب خود به انتشار گذاشتند، پلیس توانست این دو نفر را پیدا کند.

اموری اندرو تیت سوم یا همان Emory Andrew Tate III؛ زادهٔ ۱ دسامبر ۱۹۸۶ شخصیت رسانه‌ای، بازرگان و کیک‌بوکسور حرفه‌ای سابق آمریکایی-بریتانیایی است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *