فیلمی بر اساس زندگینامه صدام حسین ساخته می شود !

بامداد امروز، هالیوود ریپورت و ورایتی خبر دادند که ساخته شدن فیلم صدام حسین در دستور کار است و فیلمی بر اساس زندگینامه صدام حسین ساخته می شود.

چندی پیش، شایعاتی مبنی بر ساخت فیلم زندگی صدام در هالیوود ریشه دواند که روز گذشته تأیید شد که فیلم بیوگرافی صدام حسین ساخته می‌شود و ساخت فیلم سینمایی صدام بر عهده‌ی یکی از کارگردانان سریال چرنوبیل، یعنی یوهان رنک است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

ساخته شدن فیلم صدام حسین

به گزارش ورایتی، گروه تولید هالیوودی جدیدی به کارگردانی یوهان رنک و تهیه کننده مایکل پارتس، در حال ساخت فیلم سینمایی «زندانی در قصر او» هستند که درباره بیوگرافی صدام حسین عراقی است.

این فیلم بر اساس کتاب پرفروش ویل باردنورپر با عنوان “زندانی در کاخ: صدام حسین” ساخته خواهد شد و داستان 12 سرباز آمریکایی را روایت می‌کند که در ماه‌های منتهی به اعدام صدام حسین را نگهبانی می‌دادند.

در ادامه می‌توانید تصویری از کتاب صدام حسین را ببینید:

ساخته شدن فیلم صدام حسین
فیلم بیوگرافی صدام حسین

ساخت فیلم زندگی صدام

این فیلم، دو جنبه متمایز صدام حسین را بررسی می‌کند که شامل، ظلم بر ظالمی که از شکنجه و قتل به عنوان ابزار استفاده می‌کند و زندانی متفکری که در مواجهه با مرگ محبت، وقار و شجاعت شگفت انگیزی از خود نشان می‌دهد. داستان این کتاب نیز به تجارب نگهبانان می‌پردازد و نشان می‌دهد که حضور صدام چه تأثیری بر آنها در سطح شخصی آنجا داشته است.

رنک، کارگردان برنده جایزه امی «چرنوبیل»، این پروژه را هدایت خواهد کرد. نویسنده ویل باردنورپر، افسر سابق پیاده نظام واجد شرایط تکاور هوایی، به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز حضور دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *