ویدئو: رقص لیدی گاگا در نقش هارلی کویین

حالا که ویدئوهای زیادی از پشت صحنه‌ی فیلم مورد انتظار جوکر 2 منتشر می‌شود، شب گذشته ویدئوی رقص لیدی گاگا در نقش هارلی کویین به انتشار رسید.

پس از انتشار عکس‌ها و ویدئوهای متفاوت از پشت صحنه فیلم جوکر 2، حالا ویدئوی رقص لیدی گاگا نقش هارلی کویین تحت عنوان رقصیدن لیدی گاگا در فیلم جوکر منتشر شده که رقص راه پله لیدی گاگا در فیلم جوکر را نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که لیدی گاگا و رقص راه پله جوکر 2 ، یکی از مهم‌ترین سکانس‌های این فیلم می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

تصاویر جدید از لیدی گاگا در فیلم جوکر 2

ویدیوی لو رفته از فیلمبرداری جوکر 2 منتشر شد !

رقص لیدی گاگا در نقش هارلی کویین

حالا که فیلم جوکر 1، پس از فروش فوق‌العاده و کسب جوایز متنوع در سینمای آمریکا، توانست چراغ سبز دومین قسمت را بگیرد و تاد فلیپس به همراه واکین فنیکس، نقش اساسی در این فیلم دارند، ویدئوهایی از پشت صحنه‌ی فیلمبرداری این اثر موردانتظار پخش می‌شود که بیننده را بیشتر تشنه لب می‌گذارد.

پس از لو رفتن سکانسی از تعقیب و گریز واکین فنیکس، و دادگاه لیدی گاگا، حالا ویدئویی از رقصیدن لیدی گاگا در قامت هارلی کوئین نشان داده می‌شود که فضای مجازی را ترکانده است.

در ادامه می‌توانید رقص لیدی گاگا نقش هارلی کویین را ببینید:

رقصیدن لیدی گاگا در فیلم جوکر

Joker: Folie à Deux، یک فیلم هیجان‌انگیز موزیکال روانشناختی آمریکایی به کارگردانی تاد فیلیپس بر اساس فیلمنامه‌ای می‌باشد که او با همکاری اسکات سیلور نوشته است. این فیلم بر اساس جوکر و دیگر شخصیت‌هایی است که در انتشارات دی سی کامیکس ظاهر می‌شوند و به عنوان دنباله جوکر عمل می‌کنند.

فیلمبرداری Joker: Folie à Deux در دسامبر 2022 آغاز شد. این فیلم قرار است در 4 اکتبر 2024 در سینما اکران شود. از بازیگران این فیلم می‌توان خواکین فینیکس، وزازی بیتز در نقش آرتور فلک سوفی داموند به ترتیب در فیلم اول در کنار لیدی گاگا بازی می‌کنند، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *