عکس : اظهارات تند مهراب قاسمخانی به ماجرای مرد ماستی

به تازگی حواشی در مورد اظهارات تند مهراب قاسمخانی به ماجرای مرد ماستی در رسانه های داخلی پخش شده که از بازدید بسیار زیادی از سوی کابران برخودار است.

اخیرا خبری در مورد واکنش تند مهراب قاسم‌خانی به حمله مرد ماستی در رسانه های مجازی پخش شده که سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است. گویا جنجال مرد ماستی موضوع اصلی بیشتر رسانه های داخلی شده است. حرف های مهراب قاسمی در مورد مرد ماستی دردسر های زیادی را برای او ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید:

 پشت پرده روز عجیب برای مهراب قاسمخانی

 رسمی شدن ازدواج مارال فرجاد با مهراب قاسم خانی

اظهارات تند مهراب قاسمخانی به ماجرای مرد ماستی

مهراب قاسمخانی طنزنویس مطرح کشورمان در بخشی از پست اینستاگرام خود با اظهاراتی تند نوشت:

“این شکاف عمیق و ترسناکی که بین مردم ایجاد شده، نتیجه سالها تقسیم کردنشون به خوبها و بدهاست. حاصل قوانین تبعیض آمیزیه که همیشه بخشی از جامعه رو تشویق و تکریم و بخشی رو تنبیه و تحقیر کرده. جمع کنید این بساط تفرقه رو. مردم رو به جون هم نندازید. این مردم با تمام اختلاف عقیده‌ها و تفاوت‌ها در شیوه زندگی، با عشق و احترام کنار هم زندگی میکردن.”

در ادامه می‌توانید حرف های مهراب قاسمی در مورد مرد ماستی را ببینید:

اظهارات تند مهراب قاسمخانی به ماجرای مرد ماستی
واکنش تند مهراب قاسم‌خانی به حمله مرد ماستی

واکنش تند مهراب قاسم‌خانی به حمله مرد ماستی

نویسنده محبوب کشورمان در یک پست تازه برای حمله مرد ماستی نوشت. مهراب قاسمخانی همسر سابق شقایق دهقان است. مهراب قاسمخانی در چند سال اخیر با انتشار عکس خودش با مارال فرجاد حواشی را برای خود ایجاد کرد. ازدواج مهراب قاسمخانی تا‌کنون به طور رسمی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *