ویدیو: سوپرایز تولد بابک جهانبخش توسط همسرش

به تازگی، ویدئویی از سوپرایز تولد بابک جهانبخش توسط همسرش در فضای مجازی منتشر شده که حواشی و بازخوردهای متنوعی را با خودش به همراه داشت.

در ویدئویی جدید که از سوپرایز تولد گرفتن همسرش بابک جهانبخش تحت عنوان سوپرایز شدن بابک جهانبخش در فضای مجازی منتشر شده که توانسته با فیلم بابک جهانبخش و سوپرایز تولدش هواداران را خوشحال کند.

بیشتر بخوانید:

حسادت زن دوم بابک جهانبخش با انتشار یک تصویر

در ویدئویی که اخیراً از بابک جهانبخش در فضای مجازی پخش شده است، نشان داده می‌شود که همسرش، و هوادارنش او را با آهنگ دوستت دارم خودش، سوپرایز می‌کنند و او سوپرایز می‌شود.

سوپرایز تولد بابک جهانبخش توسط همسرش

در ادامه می‌توانید فیلم بابک جهانبخش و سوپرایز تولدش را ببینید:

سوپرایز شدن بابک جهانبخش

علی جهانبخش متولد ۱ فروردین ۱۳۶۲ معروف به بابک جهانبخش، آهنگساز و خوانندهٔ ایرانی است. بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم در آلمان آغاز نمود و بعد از پایان تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد.

جهانبخش در ۱۹ دی ۱۴۰۱، در اینستاگرام‌ خود از ممنوع‌الخروجی و ضبط گذرنامه‌اش خبر داد و نوشت بدون دلیل منطقی، سفر و برنامه‌های کاری‌اش «همه خراب شد». این خواننده پاپ ایرانی افزود «بعد از مراجعه به دادگاه و سپس نوشتن تعهد برای کار نکرده» نیز پاسخی دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *