ببینید : تصاویری لاکچری از زندگی نفیسه روشن

به تازگی تصاویری لاکچری از زندگی نفیسه روشن در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی زیادی را برای این بازیگر ایجاد کرده است.

امروز تصاویری از لایف استایل لاکچری نفیسه روشن در فضای مجازی منتشر شده است. گویا زندگی و خانه با کلاس نفیسه روشن نشان می‌دهد که سرمایه بسیاری زیادی به دست او و خانواده اش رسیده.تصویری از نفیسه روشن در خانه لاکچری اش توسط خودش در اینستاگرام پخش شده و شایعات بسیاری را برای او ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

عکس : استایل جنجالی‌ نفیسه روشن در کنسرت

استایل جدید نفیسه روشن در خارج از کشور [+عکس]

تصاویری لاکچری از زندگی نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر جوان سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد 13 اردیبهشت 1361 در محله باغ صبا تهران است. وی فرزند اول خانواده بوده و دو برادر کوچک تر از خود دارد کـه یکی از آن‌ها در عرصه کارگردانی فعالیت دارد. نفیسه روشن از کودکی بـه بازیگری علاقمند بوده است و آرزویش این بود کـه روزی بتوان بازیگر شود.

در ادامه می‌توانید تصویری از نفیسه روشن در خانه لاکچری اش را ببینید:

تصاویری لاکچری از زندگی نفیسه روشن
لایف استایل لاکچری نفیسه روشن

لایف استایل لاکچری نفیسه روشن

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال “روزهای بیادماندنی” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست. اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود؛ اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود، دامنه فعالیتش را گسترش داد.

در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز 1383، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال “روزگار غریب” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *