عکس : پوشش عجیب الناز حبیبی هنرمند مشهور ایرانی

به تازگی اخباری در مورد پوشش عجیب الناز حبیبی هنرمند مشهور ایرانی در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی زیادی را برای این بازیگر ایجاد کرده است.

اخیرا تیپ جدید الناز حبیبی مورد توجه رسانه های داخلی قرار گرفته است. گویا این عکس جزء عجیب ترین تیپ الناز حبیبی می‌باشد. در ادامه تصویری از استایل جنجالی الناز حبیبی خواهیم دید.

پوشش عجیب الناز حبیبی

الناز حبیبی 21 مرداد ماه سال 1367 در تهران و در خانواده ای ۶ نفره چشم به جهان گشود. او که در سال های اخیر مادرش را از دست داده، 5 خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و ته تغاری خانواده است. تمام اعضای خانواده الناز مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می‌کنند.

برای دوستانی که کنجکاو بودن قد و وزن این بازیگر خوب کشورمون رو بدونند اینکه قد الناز حبیبی 153 سانتی متر و وزن وی 50 کیلو گرم و سن الناز حبیبی عزیز 33 سال در زمان نگارش این پست می‌باشد.

در ادامه می‌توانید استایل جنجالی الناز حبیبی را ببینید:

پوشش عجیب الناز حبیبی
تیپ جدید الناز حبیبی

تیپ جدید الناز حبیبی

الناز حبیبی به دلیل اینکه فرزند آخر خانواده بوده‌است و مادرش توجه خاصی به او داشته‌است بعد از اینکه مادر را از دست می‌دهد به شدت ضربه می‌بیند. این ضربه روحی آنقدر برای الناز حبیبی سنگین بوده‌است که به مدت ۴ سال خانه نشین شده‌است.

او در مدت این سال‌ها درس خواندن، کلاس رفتن و کارهای هنری را در به‌طور کامل کنار گذاشته‌است. بعد از گذشت این مدت با کمک خانواده اش این دوره غم و افسردگی را پشت سر می‌گذارد و دوباره به زندگی بر می‌گردد.

او در چندین سریال و فیلم ایفای نقش کرد و پس از اینکه سعید سلطانی او را برای بازی در 3 فیلم انتخاب کرد، به صورت جدی فعالیت بازیگری رد ادامه داد. او تا به حال در 3 فیلم کیانوش عیاری هم ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *