ببینید: تصویر جنجالی خواهران غریب کیومرث پور احمد

به تازگی عکس خواهران غریب در گذر زمان بسیار وایرال شده است. برای تماشای تصویر جنجالی خواهران غریب کیومرث پور احمد سایت ما را دنبال کنید.

عکس فاش شده از خواهران غریب کیومرث پوراحمد باعث تعجب کاربران فضای مجازی شد. عکس خواهران غریب از گذشته تاکنون نشان می‌دهد که این دو بازیگر بسیار بزرگ شده اند. خواهران غریب ساخته کیومرث پوراحمد در گذر زمان حس نوستالژی کاربران را زنده کرد.

تصویر جنجالی خواهران غریب کیومرث پور احمد

عکس بزرگ شدن خواهران غریب

خواهران غریب یک فیلم ایرانی به کارگردانی کیومرث پوراحمد ساخته شده. کیومرث پوراحمد که به تازگی فوت کرده است این فیلم را در سال 1374 بر اساس کتاب خواهران غریب اریش کستنر ساخت.

این فیلبم ماجرای دو خوار دو قلو را روایت می‌کند که می‌خواهند مانع از جدایی پدر مادر خود یعنی خسرو شکیبایی و افسانه بایگان شوند. این فیلم بسیار زیبا در سال 74 جایزه بهترین کارگردانی چهاردهمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد.

دوقلوهای خواهران غریب به نام‌های الهه و الهام علی یاری در این فیلم بسیار طبیعی و زیبا ایفای نقش کردند. بازیگران این فیلم خسرو شکیبایی، اسانه بایگان لادن طباطبایی و پریدخت یزدانیان بودند.

تصویر فاش شده خواهران غریب را ببینید:

تصویر جنجالی خواهران غریب کیومرث پور احمد

تصویر دوقلوهای خواهران غریب لو رفت

در فیلم خواهران نرگس و نسرین دو دختر دبستانی در جشن مدرسه ها همدیگر را می بینند و متوجه می‌شوند که خواهران دوقلو هستند و پدرشان آهنگساز است و در قدیم بدون اطلاع بچه‌ها از مادر آنها که خیاطی می کند، جدا می‌شود ولی دخترها این ماجرای طلاق را نمی‌دانستند.

یکی از دخترها با مادرشان و دیگری با پدرشان زندگی می‌کردند. دخترها با هم فکری هم تصمیم می گیرند تا جایشان را با هم عوض کنند، به خاطر شباهت زیاد این دو خواهر دوقلو پدر و مادر متوجه عوض شدن جایشان نمی شوند.

پدر نسرین و نرگس قراراست با همکار و نامزدش، به نام ثریا ازدواج کند. دخترها تصمیم می گیرند ثریا را از این کار منصرف کنند به دلیل اینکه میخواهند پدر و مادرشان دوباره با هم عروسی کنند.

فیلم خواهران غریب بدون شک یکی از نوستالژی‌ترین فیلم‌های ایرانی است که برای رده سنی کودک و نوجوان توسط کیومرث پوراحمد ساخته شده. این کارگردان توامند به تازگی به دلیل خودکشی دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *