عصبانیت شهاب حسینی در مراسم اکران +[ گفتگوی شهاب حسینی با بهروز وثوقی]

عصبانیت شدید شهاب حسینی در نشست خبری فیلم شن در جشنواره فیلم فجر بسیار بازتاب داشت و هم‌اکنون حضور وی با همسر جدیدش ساناز ارجمند.

اولین ویدئوی بیرون آمده از ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی + لباس عروس جنجالی ساناز ارجمند

لو رفتن گریم شهاب حسینی در گناه یک فرشته ؛ مراسم رونمایی از فیلم مقیمان ناکجا

عصبانیت شهاب حسینی در مراسم اکران +[ گفتگوی شهاب حسینی با بهروز وثوقی]

به گزارش منابع خبری:

خلیل وثوقی (زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۱۶) با نام هنری بهروز وثوقی بازیگر اهل ایران است.  او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام جدید ترین عکس خود را آپلود کرد. در ادامه می‌توانید تصویر جدید بهروز وثوقی را مشاهده گنید:

جدید ترین عکس از بهروز وثوقی
جدید ترین عکس از بهروز وثوقی

شهاب حسینی با بهروز وثوق گفتگو کرد

گفتگوی جنجالی شهاب حسنی با قیصر سینمای ایران بسیار خبر ساز شده. شهاب حسینی با بهروز وثوقی گفتگو کرد برای آگاهی از جزییات همراه ما باشید. نشست شهاب حسینی و بهروز وثوقی بسیار جنجالی شده است. طی گفتگوی بهروز وثوقی با شهاب حسینی حاشیه‌هایی ساخته شده که اجازه انتشار ندارد. صحبت قیصر با شهاب حسینی بازیگر معروف قرار است در یوتیوب پخش شود. بازیگر قبل انقلاب با شهاب حسینی وارد گفتگو شد

به گفت یک خبرنگار به نام بهمن بابا زاده گفتگوی ویژه و جنجالی شهاب حسینی با بهروز وثوقی در کشور آمریکا ضبط شده که به دلایلی که مخص نیست این گفتگو اجازه انتشار در هیچ کدام از پلتفرم‌های داخلی ندارد.

شهاب حسینی تصمیم گرفته این ویدیو را در یوتیوب پخش کند. در طی این صحبت آن‌ها درباره فردین گفتگو می‌کنند و این موضوع سرفصل اصلی صحبت آن‌ها است.

خلیل وثوقی با نام هنری بهروز وثوقی در سال 1316 در ایران متولد شد. او قبل از ورود به حیطه بازیگری کارمند اداره مالیات بوده استو همچنین در رادیو و تلویزیون گویندگی و دوبلوری کرده است. او با نقش‌هایی مانند قیصرف داش اکل، رضا موتوری، خاک و گوزن‌ها مشهور شد.

وثوقی در دوران کارش چندین بار نامزد دریافت جشنوارههای مختلف شد که از مهم‌ترین جوایز می‌توان به مجسمه سپاس بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم قیصر و رضا موتوری اشاره کرد.

در سال 97 و پس از مرگ ناصر ملک مطیعی جمعی از هنرمندان به حسن روحانی نامه نوشتند و خاستار برطرف شدن سختگیری‌ها نسبت به بهنرمندان قبل انقلاب شدند. این درخواست با واکنش بسیار تند منتظری دادستان کل کشور روبرو شد.

تصویر شهاب حسینی همراه بهروز وثوقی:

شهاب حسینی با بهروز وثوقی گفتگو کرد

ویدیو بهروز وثوق در کنار شهاب حسینی در یوتیوب

شهاب حسینی در 14 بهمن 1352 در تهران متولد شد. وی دیپلم رشته انسانی گرفته و پس از تحصیل در رشته روانشناسی، دانشگاه تهران انصراف داده است. شهاب حسینی در  رادیو مشهور شد.

شهاب حسینی به دلیل موقعیت شغلی مادرش که یک امدادگر فعال بوده است به خرم آباد مهاجرت کردند و تا 8 سالگی شهاب حسینی در این شهر زندگی می کردند.

شهاب حسینی در سال 1374 با  خانم پریچهر قنبری که از همکاران اقای حسینی در تئاتر بود آشنا شد و ازدواج کردند. اولین فرزند آن‌ها 8 سال بعد از ازدواجشان یعنی در سال 1382 به نام محمدامین به دنیا آمد و در سال 1390 فرزند دوم آنها به نام امیرعلی متولد شد.

از سال 1399 شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری در هیچ جایی دو نفره حضور پیدا نکردند و تمامی عکس های مشترکشان را از صفحه مجازی خود پاک کردند که به نوعی با توجه شایعاتی درباره طلاق این دو زوج وجود داشت تائید به شایعات درباره طلاق خود زدند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *