ببینید: پست شب قدر نعیمه نظام دوست بازیگر دوست داشتنی

نعیمه نظام دوست در شب قدر پست گذاشت. پست شب قدر نعیمه نظام دوست برای کاربران بسیار جنجالی شد. برای تماشای پست این بازیگر همراه ما باشید.

پست خانم بازیگر در شب قدر باعث شد تا کاربران از صفحه این بازیگر بیش‌تر دیدن کنند. عکس نعیمه نظام دوست در ماه رمضان و شب قدر خبر ساز شد. در ادامه شما تصویر شب قدر نعیمه نظام دوست را می‌بینید.

پست شب قدر نعیمه نظام دوست

پست نعیمه نظام دوست به مناسبت شب های قدر

نعیمه نظام‌ دوست دیپلم علوم تجربی گرفته است. وی در سال 1370 کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر شروع کرده است، سپس در مجموعه نوروز 72 بازی کرد.
نعیمه دارای چهار خواهر است که خودش فرزند سوم خانواده بوده که به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نمی‌کند و پدرش چند سالی است که  فوت کرده.

نعیمه نظام دوست در یک برنامه تلویزیونی  که با موضوع “درمان‌های چاقی و لاغری و روش‌های شایع آن” پخش می‌شد، در پاسخ به مجری که پرسید چرا یکهو اضافه وزن پیدا کردید، گفت:

واقعیت این است که من به طور ناگهانی اضافه وزن پیدا کردم. این اضافه وزن به بازی در نقش خاصی هم مرتبط نبود و کاملا شخصی اتفاق افتاد. ضمن اینکه در مقطعی به دلیل بیماری مجبور بودم از آمپول کورتون استفاده کنم که این موضوع هم در اضافه شدن وزنم موثر بود و در نهایت امروز وزن من به 120 کیلوگرم رسیده است. نعیمه نطام دوست پستی در رابطه با دعای شب قدر منتشر کرد.

عکس نعیمه نظام دوست برای شب قدر:

پست شب قدر نعیمه نظام دوست

دعای شب قدر نعیمه نظام دوست 

نعیمه نظام دوست بازیگر دوست داشتنی در خصوص عمل معده اش گفت:

این عمل به ظاهر ساده است اما به دستگاه پیچیده نیاز دارد. توصیه میکنم این عمل را در مظب انجام ندهید. راستش عمل من خیلی سریع و بدون انجام هیچ آزمایشی انجام شد. یکی از اقوام ما از من آدرس پزشکم و گرفت. آشنای ما حین عمل ایست قلبی کرد و در دادگاه ثابت شد ایست قلبی به دلیل خطای پزشکی بوده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *