ماجرای تجاوز مازیار لرستانی به رابعه اسکویی حقیقت دارد؟! [+فیلم]

برخی رسانه‌ها با انتشار عکس جدید مازیار لرستانی و با سوال این خانم در کنار مازیار لرستانی کیست؟ سعی در ایجاد شایعه ازدواج رابعه اسکویی مازیار لرستانی دارند.

مازیار لرستانی رابعه اسکویی را گرفت؟

مازیار لرستانی در خصوص عکس منتشر شده از او و خبر ازدواجش، اعلام کرد:

من تاکنون ازدواج نکرده‌ام و علت این اخبار نادرست را نمی‌دانم. تصویر منتشر شده، عکس دندانپزشک من است.

رابعه اسکویی و مازیار لرستانی چند ماهی است که بر سر زبان بسیاری از رسانه‌های داخلی افتاده و هر آنچه شایعه درباره شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیتش وجود داشته بوجود آورده‌اند.

بیشتر ببینید:

صدای عجیب مردانه مازیار بعد از هورمون تراپی [+فیلم]

ازدواج رابعه اسکویی با مازیار لرستانی از بعد از ماجرای تغییر گرایش شهره لرستانی در ایران بولد شد و هنوز هم ادامه دارد. همه چیز از شایعه خواستگاری مازیار لرستانی از رابعه اسکویی شروع شد و با سوال آیا مازیار لرستانی با رابعه اسکویی ازدواج کرده یا خیر ادامه پیدا کرد.

عکسی از تولد مازیار لرستانی در فضای مجازی منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است. برخی رسانه‌ها همانطور که گفته شد و خودتان می‌دانید با تیترهایی چون شهره لرستانی سابق و رابعه اسکویی ازدواج کردند! | خانم بازیگر تغییر جنسیت داده عروس خودش را انتخاب کرد + عکس های جشن عروسی مازیار و رابعه بازار شایعات پیرامون سلبریتی‌ها را داغ نگه میدارند؛ به خصوص این روزها برای شهره لرستانی که با نام جدید مازیار لرستانی معرفی شده توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای ازدواج مازیار لرستانی چیست؟ [+فیلم]

مازیار لرستانی در تولد رابعه اسکویی

شایعه ازدواج رابعه اسکویی مازیار لرستانی

رابعه اسکویی ازدواج با مازیار لرستانی

مازیار لرستانی سال ۱۳۴۵ در تهران با نام شهره صالحی لرستانی متولد شد. مازیار لرستانی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۹ است. مازیار لرستانی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته فیلمنامه‌نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال ۱۳۷۳ بوده‌است.

در ادامه میتوانید فیلم ذوق زدگی مازیار لرستانی به خاطر در آوردنش ریش را تماشا کنید:

 

رابطه رابعه اسکویی و مازیار لرستانی

چند روزی است که خبرهایی درباره ازدواج مازیار لرستانی در رسانه های نه چندان مطرح منتشر شده است. یک روز گفته می شود که با یک خانم دندانپزشک ازدواج کرده و حالا خبر رسیده که با رابعه اسکویی ازدواج کرده است. مازیار لرستانی درباره این خبر هنوز واکنشی نشان نداده است اما برخی از سایت ها حتی نوشتند که رابعه اسکویی همسر صیغه ای مازیار لرستانی شده است.

حواشی بیشتر درباره شهره لرستانی:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *