عمل جراحی رابعه اسکویی ؛ عمل زیبایی یا بیماری خطرناک ؟!

رابعه اسکویی بازیگر پیشکسوت در اینستاگرامش ویدئویی منتشر کرد و از مردم خواست برایش دعا کنند. با نوشتار عمل جراحی رابعه اسکویی همراه ما باشید.

رابعه اسکویی متولد 1345 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. رابعه اسکویی دوره بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذرانده است. رابعه اسکویی کاندید سیمرغ بلورین “بهترین بازیگر نقش مکمل زن” در دوره نوزدهم جشنواره فیلم فجر برای فیلم “سگ کشی” (1379) شد.

عمل جراحی رابعه اسکویی

عمل زیبایی یا بیماری خطرناک ؟!

عمل جراحی رابعه اسکویی , جراحی رابعه اسکویی , عمل رابعه اسکویی
عمل جراحی رابعه اسکویی , جراحی رابعه اسکویی , عمل رابعه اسکویی

ساعاتی پیش شهره لرستانی با سخت دانستن شرایط رابعه اسکویی نوشت:

برای سلامتی دوست ،همکار و بازیگر طنز پرداز کشورمان، خانم رابعه اسکویی دعا کنیم. عمل جراحی سخت و ناگهانی، با کمبود خون و… خدا میداند که رفیقمان چه دردی میکشد… برایش از اعماق جان دعای شفا میکنم.


بیشتر بخوانید:


رابعه اسکویی از انجام یک عمل جراحی ناگهانی خبر داد. خانم اسکویی از اینکه چه بیماری دارد صحبتی نکرد. بسیاری از کاربران این جراحی را یک عمل زیبایی دانستند، برخی هم گفتند که در شرایط کرونا و جراحی زیبایی منطقی نیست.


بیشتر بخوانید:


در ادامه شهره لرستانی می‌نویسد:

هنوز صدای عصبانی رابعه توی گوشمه در حالیکه هردو پیاده از لای درب ها ماشین را به کناری هل میدادیم ؛ رابعه گفت ؛ تو اون روح ات.. ماشین نو و کهنه نداره ، ما همیشه باید تو رو هل بدیم! برای شفای دوست عزیزم امشب دستانم را به دعا بلند خواهم کرد و از رب الودود، شفای عاجل، تن سالم، دل خوش و درخشش های هنری بسیار برایش آرزو میکنم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عمل جراحی رابعه اسکویی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *