تاریخ انتشار آلبوم جدید متالیکا با عنوان Season 72 !

پس از اینکه آلبوم جدید متالیکا، در سال 2023 پخش شد و تاریخ دقیقی اعلام نشد چندب پیش تاریخ انتشار آلبوم جدید متالیکا با عنوان Season 72 به انتشار رسید.

گروه متالیکا ، پس از اینکه ابتدای سال 2023 اعلام کرد آلبومی را در همین امسال عرضه می‌کند، تمامی نگاه‌ها به تاریخ انتشار آلبوم Metallica بود تا اینکه امروز، در اخباری رسمی، تاریخ عرضه جدیدترین آلبوم متالیکا را اعلام کردند.

تاریخ انتشار Season 72 توسط متالیکا که در سبک متال می‌باشد، در تاریخ جمعه، 14 اپریل منتشر می‌شود که یازدهمین آلبوم این گروه کالیفرنیایی است.

تاریخ انتشار آلبوم جدید متالیکا با عنوان Season 72

آلبوم جدید متالیکا، گروه موسیقی متال، روز جمعه ۱۴اپریل به بازار عرضه می‌شود. یازدهمین آلبوم این گروه کالیفرنیایی ۷۲ فصل (72 Seasons) نام دارد و مطمئنا بزرگترین آلبوم هوی متال چند سال اخیر و یکی از بزرگترین آلبوم‌های کل صنعت موسیقی در سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

این آلبوم، دنباله‌ی آلبوم قبلی این گروه به اسم Hardwired…To Self Destruct است که چند ماه پیش، سیمگل ترکی را از این آلبوم منتشر کردند. از ترک لیست این آلبوم، می‌توان به Shadows Follow، Screaming Suicide، Sleapwalk My Life Away، You Must Burn، Lux Æterna، Crown of Barbed Wire، Chasing light، If Darkness Had a Son، Too Far Gone، Room of Mirrors نام برد.

در ادامه می‌توانید تصویری از کنسرت گروه متالیکا را ببینید:

تاریخ انتشار آلبوم جدید متالیکا
تاریخ انتشار Season 72 توسط متالیکا

تاریخ عرضه جدیدترین آلبوم متالیکا

متالیکا، یک گروه موسیقی هوی متال آمریکایی است که در سال ۱۹۸۱ در شهر لس آنجلس فعالیت خود را آغاز کرد و سپس در سال ۱۹۸۳ اولین آلبومش را با نام همه‌شان را بکش منتشر کرده است. متالیکا تاکنون ۱۰ آلبوم استودیویی، ۳ آلبوم زنده، ۵ کار اضافه (Extended Play)،‏ ۲۴ نماهنگ و ۴۵ تک‌آهنگ منتشر کرده است.

این گروه، ۸ بار برنده‌ی جایزه گرمی شده است که این به نوبه خود یک رکورد محسوب می‌شود و هر ۱۰ آلبوم منتشر شده از این گروه نیز به‌طور پی‌درپی در رنکینگ بیلبورد ۲۰۰ از شماره یک کار خود را شروع کرده‌ که این موضوع نیز یک رکورد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *