جزئیات تکمیلی از همکاری HBO Max و Warner Bros

چندی پیش، مراسم ادغام و همکاری دو کمپانی بزرگ منتشر شد که در ادامه به اخبار جزئیات همکاری HBO Max و Warner Bros خواهیم پرداخت.

چندی پیش، خبر ادغام شبکه HBO Max با برادران وارنر تحت عنوان خرید HBO Max توسط Warner Bros به انتشار رسید که شبکه‌ی سرویس استریم Max را راه‌اندازی کرد.

خرید سهام HBO توسط برادران وارنر بسیاری از سریال‌های جدیدی را معرفی کرد که از مهم‌ترین آن‌ها، سریال هری پاتر، اسپین آف جدید گیم آف ترونز و فصل چهارم کارآگاهان حقیقی نام برد.

جزئیات همکاری HBO Max و Warner Bros

دیوید زاسلاو، مدیرعامل دیسکاوری در طی ارائه‌ای در بربنک، کالیفرنیا گفت:

مکس پلتفرمی است که باید تماشا کنید، زیرا میزبان نمایش‌هایی است که تأثیری فوق‌العاده بر مردم و فرهنگ دارند هستید. این نسخه پخش جریانی از تلویزیونی است که باید ببینید.

مدیران برادران وارنر دیسکاوری، بیش از یک سال است که قصد دارند HBO Max و Discovery+ را به عنوان بخشی از سرویس استریم اصلی خود، ادغام Discovery Communications و WarnerMedia که از AT&T واگذار شده بود، ترکیب کنند.

در ادامه می‌توانید تصویر ادغام همکاری HBO Max و Warner Bros را ببینید:

جزئیات همکاری HBO Max و Warner Bros
خرید سهام HBO توسط برادران وارنر

ادغام شبکه HBO Max با برادران وارنر

قیمت گذاری مانند برنامه‌های فعلی HBO Max باقی می‌ماند. 9.99 دلار در ماه با تبلیغات و 15.99 دلار در ماه بدون تبلیغات. سطح جدید 19.99 دلاری با عنوان Max Ultimate Ad Free امکان چهار پخش همزمان، تا وضوح 4K و 100 بارگیری آفلاین را فراهم می‌کند.

این سرویس چندین سری جدید را اضافه خواهد کرد، از جمله مجموعه‌ای از دی سی کامیکس به اسم پنگوئن، نمایشی برگرفته از سیتکام کمدی The Big Bang Theory، و همچنین مجموعه‌های جدیدی از شبکه Magnolia از Chip و Joanna Gaines.

این شرکت همچنین پیش درآمد جدید بازی تاج و تخت و سریالی بر اساس فرنچایز هری پاتر با مشارکت نویسنده جی کی رولینگ را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *