استوری یاسان در واکنش به نانوایی پیام دهکردی [+عکس]

پس از اینکه خبری مبنی بر نانوا شدن پیام دهکردی منتشر شد، روز گذشته، استوری یاسان در واکنش به نانوایی پیام دهکردی بازخوردهای جالب توجهی داشت.

پس از اینکه خبری مبنی بر شاطر شدن پیام دهکردی منتشر شد، خبری مبنی بر واکنش یاسان به شاطر شدن پیام دهکردی تحت عنوان صحبت های یاسان درباره پیام دهکردی منتشر شد که جالب توجه بود.

متن یاسان برای پیام دهکردی بسیار جالب و قابل تأمل بود و توانست توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خودش جذب کند.

استوری یاسان در واکنش به نانوایی پیام دهکردی

یاسان درباره شاطر شدن و نانوایی کردن پیام دهکردی گفت:

هنرمند واقعی، هرجا که باشد، با خودش عشق و صفا را به همراه دارد. ویدیو استاد دهکردی پر از عشق و مردم دوستی بود. من هم به اندازه وسع خودم، با این حرکت شما همراه خواهم شد و هزنه تامین نان تعدادی از نیازمندان را به مدت شش ماه از نانوایی شما را به عهده خواهم گرفت. به امید گسترش مهر و نیکی در سرتاسر جهان.

در ادامه می‌توانید واکنش یاسان به شاطر شدن پیام دهکردی را ببینید:

صحبت های یاسان درباره پیام دهکردی

استوری یاسان در واکنش به نانوایی پیام دهکردی
متن یاسان برای پیام دهکردی

مرتضی یاسان خواننده خواننده پاپ آهنگساز و نوازنده متولد ۲۱ مرداد ۱۳۷۲ در شهر گنبد کاووس گلستان است که با ترانه ها و آهنگ‌های عاشقانه و زیبا در سبک پاپ هم اکنون طرفداران زیادی پیدا کرده است.

یاسان خواننده جوان پاپ به دلیل علاقه به موسیقی و نوازندگی گیتار، ابتدا با ثبت نام در کلاس های گیتار گام اول را در زمینه موسیقی و فعالبت هنری برداشت و هم اکنون نیز ساز تخصصی او گیتار می‌باشد.

پیام دهکردی بازیگر و کارگردان مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از جدایی از فعالیت‌های هنری به سراغ حرفه نانوایی رفته است. دهکردی با تاسیس یک نانوایی به نام خودش، با لباس نانوایی (شاطری) پشت تنور نانوایی می‌ایستد و و نان می‌پزد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *