ویدیو: خاطرات عجیب یک فرد از تجربه مرگ

در برنامه‌ای که جدیداً از صدا و سیما پخش شده است، ما ویدئویی از خاطرات عجیب یک فرد از تجربه مرگ را خواهیم دید که بسیار جالب توجه است.

به تازگی، ویدئویی مبنی بر فیلم روایت مرگ در تلویزیون و روایت عجیب از تعریف کردن پس از مرگ در صدا و سیما ملی ایران در یک برنامه‌ی تلویزیونی پخش شده که بسیار جالب توجه است.

این برنامه تلویزیونی، که به تازگی از صدا و سیما پخش می‌شود، نشان می‌دهد که هر تجربه مرگ یک فرد در صدا سیما چگونه است.

خاطرات عجیب یک فرد از تجربه مرگ

روز گذشته، یک فرد به برنامه زندگی پس زندگی آمد و از تجربه مرگ خود گفت:

از چند نفری که نزدیک بنده بودند، هیچ چیزی مشخص نبود. اما کسی که فاصله داشت از من، چهره‌اش را دیدم. فقط بلند شد و اومد سمت من. اون موجود، همه‌اش عمل من بود. تمام رفتارهای بدی که داشتم، در قالب یک فرد زشت در پیش من بود. همه را به من نشان داد و گفت، این اون بداخلاقی تو بود و تا الی آخر.

او در ادامه گفت:

اونجا همه را با اسم صدا می‌کنند و با سمت تو کاری ندارند. اونجا دقیقاً به من گفتند که اسم همسر مرحومم فریباست. دقیقاً دستش رو روبروی من گرفت و به اسم صداش کرد و گفت چرا انقدر با فریبا بد اخلاق بودی.

در ادامه می‌توانید فیلم روایت مرگ در تلویزیون را ببینید:

روایت عجیب از تعریف کردن پس از مرگ

برنامه زندگی پس از زندگی داستان تجربه افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفتند و روایت‌های جالبی از آن‌سوی حیات نقل کرده‌اند. پخش این برنامه در لحظات ملکوتی نزدیک به افطار از تلویزیون به همراه خاطرات جذاب میهمانان آن، موجب شده تا مورد استقبال مخاطبان سیما قرار گیرد و با توجه با ماهیت چالشی و فرادنیایی موضوع، بحث داغی را در فضای مجازی میان موافقان و مخالفان آن به راه بیندازد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *