ببینید: جشن تولد ساده ترلان پروانه کاربران را شوکه کرد! +[استایل عجیب ترلان پروانه در تالار عروسی]

عکسی جشن تولد ساده ترلان پروانه در فضای مجازی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که پربازدید شد و باعث تعجب کاربران این پلتفرم شد.

به تازگی ترلان پروانه عکسی از جشن تولد ساده خودش منتشر کرد که پربازدید شد. در ادامه مطلب با خبر جشن تولد ترلان پروانه همراه ما بمانید.

جشن تولد ساده ترلان پروانه

عکس جدید ترلان پروانه

به گزارش منابع خبری:

ترلان پروانه بازیگر خوب ایرانی عکسی از خودش با یک کیک تولد در خیابان منتشر کرد مه بازتاب گسترده ای در پی داشت. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس ترلان پروانه را مشاهده کنید:

جشن تولد ساده ترلان پروانه
جشن تولد ساده ترلان پروانه

بیشتر بخوانید:

عکس: دلگیری ترلان پروانه از کاربران اینستاگرام !

ببینید: چهره غمگین ترلان پروانه

 

//

استایل عجیب ترلان پروانه در تالار عروسی

اخیراً تصویری عجیب از تیپ جدید ترلان پروانه به انتشار رسید که استایل خاص تالار عروسی ترلان پروانه را به نمایش می‌گذارد و حواشی زیادی را به همراه داشت. به تازگی، تصویری جدید از استایل عجیب ترلان پروانه در تالار عروسی منتشر شد که حواشی و بازخوردهای عجیبی را با خودش به همراه داشت.

استایل عجیب ترلان پروانه در تالار عروسی
تیپ جدید ترلان پروانه

ترلان پروانه، یکی از بازیگران نسل جوان در کشور ایران است که حواشی زیادی را در چند سال گذشته برای خودش به همراه داشت. او پیش از این، شایعاتی را که برای ازدواج او و ارسلان قاسمی را برخی از سایت‌ها دامن زدند را رد کرد و مقداری از حواشی او، کاسته شد.

حالا او در تصویری جدید، در یک تالار عروسی حاضر شده و عکسی سلفی از خودش را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

در ادامه می‌توانید ترلان پروانه با استایل عجیب را ببینید:

استایل عجیب ترلان پروانه در تالار عروسی
استایل خاص تالار عروسی ترلان پروانه

تیپ جدید ترلان پروانه

تَرْلان پروانه متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ بازیگر اهل ایران است. او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید (۱۳۹۱) برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر شد.

او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شد. ماجرا از نظرات ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر آغاز شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *