ببینید: عکس جدید و عجیب امیر تتلو در حین بدنسازی

امیر تتلو یکی از خوانندگان بسیار پر حاشیه در سبک رپ و آر اند بی است و اخیراً عکس جدید و عجیب امیر تتلو در حین بدنسازی به انتشار رسید.

اخیراً عکسی از امیر تتلو در حال بدنسازی منتشر شد. در این عکس ما شاهد تتوهای عجیب امیر تتلو هستیم که یکم ترسناک به نظر می‌رسند. در فضای مجازی این عکس تحت عنوان عکس ترسناک امیر تتلو دست به دست می‌شود.

امیرحسین مقصودلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ که با نام حرفه‌ای امیر تتلو شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. او از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده است.

عکس جدید و عجیب امیر تتلو در حین بدنسازی

عکس جدید و عجیب امیر تتلو در حین بدنسازی
امیر تتلو در حال بدنسازی

تتلو در میانه دهه ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد[۶] و پس از مدتی به ایران بازگشت. او نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد. او سه بار توسط پلیس بازداشت شده است. نخستین بازداشت تتلو در سال ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی بود و پس از آن در سال ۱۳۹۵ به اتهام «تشویش اذهان عمومی و اشاعه فساد و فحشا» به مدت بیش از دو ماه در بازداشت موقت به‌سر برد.

در ادامه می‌توانید عکس ترسناک امیر تتلو را ببینید:

عکس جدید و عجیب امیر تتلو در حین بدنسازی
تتوهای عجیب امیر تتلو

تتوهای عجیب امیر تتلو

۵ سال قبل بود که امیر تتلو به انتشار یک یادداشت انتقادی خبر داد که موفق به دریافت مجوز فعالیت نشده و به زودی مهاجرت می کند. چندی بعد مشخص شد که او از ایران خارج شده و به ترکیه رفته است.

بلافاصله هم امیر تتلو کنسرتی جنجالی در گرجستان برگزار کرد. او که حالا در استانبول سکونت دارد، هر چند وقت یک بار با جنجالی تازه در صدر اخبار رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار می گیرد امیر تتلو اکنون هم تصویری دلهره آور از چهره و پوست تتو شده اش منتشر کرده است. در جزئیات تصویر نیز باشگاه بدنسازی خصوصی اش دیده می شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *