ببینید: عکس قدیمی از نگار جواهریان و رامبد جوان

به تازگی، عکس قدیمی از نگار جواهریان و رامبد جوان در فضای مجازی منتشر شده که حواشی و بازخوردهای متنوعی را با خودش به همراه داشت.

به تازگی، تصویر زیر خاکی رامبد و نگار جواهریان تحت عنوان خبر تصویر بچگی رامبد جوان و نگار جواهریان در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است.

این زوج، چند سالی می‌باشد که با همدیگر ازدواج کردند و یک بچه دارند که متولد آمریکا است و قدیمی ترین تصویر نگار و رامبد که به تازگی منتشر شده، فضای مجازی را ترکانده است.

عکس قدیمی از نگار جواهریان و رامبد جوان

عکس قدیمی از نگار جواهریان و رامبد جوان
تصویر زیر خاکی رامبد و نگار جواهریان

در تصویری که اخیراً از این زوج هنرمند در فضای مجازی منتشر شده است، برخی از کاربران و طرفداران، این عکس را سوژه داغ شبکه‌های اجتماعی کردند. رامبد جوان، در بخشی از برنامه «خندوانه» که دوشنبه ۱۲ اردیبهشت 1401 با حضور فرهاد آئیش و مائده طهماسبی به عنوان مهمان پخش شد، گفت:

از داشتن نگار جواهریان و فرزندم، خوشحال هستم و تا جایی که بتوانم در کنارشان می‌مانم.

در ادامه می‌توانید تصویر بچگی رامبد جوان و نگار جواهریان را ببینید:

تصویر زیر خاکی رامبد و نگار جواهریان

عکس قدیمی از نگار جواهریان و رامبد جوان
قدیمی ترین تصویر نگار و رامبد

رامبد جوان متولد اول دی ماه، سال 1350 در محله شهرآرای است. او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون می‌باشد. رامبد جوان، در حال حاضر، چند سالی است که با نگار جواهریان خوشحال است. او در بخشی دیگر از مصاحبه خود گفت:

من واقعا به مسئله خانواده تشکیل دادن، خانواده داشتن، چیزی که الان در موردش حرف می‌زنیم و تبدیل به الویت و همه زندگی‌مان می‌شود معتقدم. خدا را شکر و خیلی خوشحالم و از همین‌جا به همسر عزیزم و فرزند عزیزم می‌گویم از داشتن شما خیلی خوشحالم و تا جایی که زورم برسد، بلد باشم، شعورم برسد و جانم برسد در کنارتان هستم و حفظ‌تان می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *