ببینید: عکس پدر امیر تتلو در بدنش

به تازگی، تصویری جدید از عکس پدر امیر تتلو در بدنش و خالکوبی جدید او به انتشار رسیده که حواشی و بازخوردهای زیادی را با خودش به همراه داشه است.

به تازگی، خبری مبنی بر خالکوبی پدر امیر تتلو در فضای مجازی منتشر شده که در تصویری جدید از تتوی او در بدنش، تتوی امیر تتلو و پدرش را می‌بینیم.

تصویر خالکوبی عجیب امیر تتلو از پدرش نه تنها بسیاری از کاربران را متعجب کرده است، بلکه حواشی زیادی را بار دیگر برای خودش به انتشار رساند که باعث اتفاقات عجیبی شد.

عکس پدر امیر تتلو در بدنش

عکس پدر امیر تتلو در بدنش
خالکوبی پدر امیر تتلو

امیر تتلو، سلبریتی با تجربه‌ی ایرانی که تجربه‌ی زیادی در تولید محتوای حاشیه‌ای دارد، روز گذشته، تصویری از تتوی جدید خودش در فضای مجازی به انتشار گذاشت که گویی تصویر پدرش می‌باشد.

امیر تتلو این تتو را سمت چپ سینه‌اش انجام داده و با عکسی که به انتشار گذاشته، حواشی زیادی را برای خودش، به همراه داشته است.

در ادامه می‌توانید تصویر خالکوبی عجیب امیر تتلو از پدرش را ببینید:

تتوی امیر تتلو و پدرش

عکس پدر امیر تتلو در بدنش
تصویر خالکوبی عجیب امیر تتلو از پدرش

امیرحسین مقصودلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ که با نام حرفه‌ای امیر تتلو شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ فعالیت می‌کند. او از نخستین خوانندگان ژانر عجیب و غریب خودشان در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده است.

تتلو یکی از پرحاشیه‌ترین چهره‌های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی بوده و نظرات شخصی وی، و در پی آن واکنش طرفداران و مخالفانش در رسانه‌های اجتماعی، همواره خبرساز بوده و واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

در همین باره، احسان شاهقاسمی از استادان دانشگاه تهران با انتقاد از افرادی که در شبکه‌ها تتلو را دنبال می‌کنند می‌گوید:

تتلو آزرده‌ای است که دیگران را آزار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *