ببینید 😈: تصاویر نامشروع از اکبر عبدی و گوگوش در مهمانی مختلط [+عکس های منشوری]

به تازگی، یک عکس مبنی بر تصویر لو رفته از گوگوش و اکبر عبدی در یک مهمانی منتشر شده که حواشی و بازخوردهای عجیبی را به همراه داشته است.

به تازگی، عکس لو رفته اکبر عبدی و گوگوش در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی را با خودش به همراه داشته و خبری مبنی بر مهمانی رفتن گوگوش و اکبر عبدی را در فضای رسانه داغ کرده است. عکس قدیمی اکبر عبدی به همراه گوگوش روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد و این تصویری است که مربوط به زمان پیش از انقلاب می‌باشد.

تصویر لو رفته از گوگوش و اکبر عبدی در یک مهمانی

اکبر عبدی و فائقه آتشین در مهمانی مختلط

فائقهٔ آتشین ملقب به گوگوش (متولد ۱۳۲۹ خورشیدی در تهران) خواننده و بازیگر مطرح و محبوب ایرانی است. گوگوش از محبوب‌ترین خوانندگان تاریخ موسیقی ایران به شمار رفته و در سایر کشورهای آسیای میانه و خاورمیانه نیز دوستداران بسیاری دارد. در ادامه می‌توانید تصویری قدیمی از اکبر عبدی و مرحوم خسرو شکیبایی و گوگوش را ببینید:

 

به تازگی، تصویری قدیمی از اکبر عبدی و مرحوم خسرو شکیبایی و گوگوش در فضای رسانه منتشر شده که در جشن سریال بازم مدرسم دیر شد حضور داشتند. این عکس مربوط به زمان پیش از انقلاب یا همان اوایل انقلاب است. اکبر عبدی آقاباقر (زادهٔ ۴ شهریور ۱۳۳۹) بازیگر ایرانی است. او برای تنوع‌پذیری در نقش‌هایش شهرت دارد. او دارندهٔ نشان درجه یک فرهنگ و هنر است.

عکس قدیمی از اکبر عبدی و مرحوم خسرو شکیبایی و گوگوش

مهمانی رفتن گوگوش و اکبر عبدی

تصویر لو رفته از گوگوش و اکبر عبدی
عکس قدیمی اکبر عبدی به همراه گوگوش

بازم مدرسم دیر شد، مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حسین افصحی است که در سال ۱۳۶۲ ساخته شد. این سریال با بازی اکبر عبدی برای گروه سنی کودکان و نوجوانان از شبکه اول سیما ساخته شده بود.

عبدی خود بیان کرده که برای بازی در هر قسمت این مجموعه ۱۰۰۰ تومان دستمزد می‌گرفته است. این سریال داستان پسر بازیگوشی به نام محسن با بازی اکبر عبدی را به تصویر می‌کشد که همیشه مدرسه‌اش دیر می‌شود و همیشه بهانه‌ای برای دیر رسیدن دارد. تصویری قدیمی از اکبر عبدی و مرحوم خسرو شکیبایی و گوگوش منتشر شده که در جشن سریال بازم مدرسم دیر شد حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *