ویدیو: هادی چوپان برنده برترین ورزشکار مرد سال شد

هادی چوپان یکی از ورزشکاران بسیار محبوب ایرانی است که قهرمان مستر المپیا می‌باشد و اخیراً هادی چوپان برنده برترین ورزشکار مرد سال شد.

هادی چوپان بهترین وزرشکار مرد شد و پس از اینکه جایزه بهترین ورزشکار مرد سال 1401 را دریافت کرد حرف‌های بسیار جالبی زد. در ادامه ویدیویی تحت عنوان هادی چوپان ورزشکار برتر سال را خواهید دید.

هادی چوپان متولد ۴ مهر ۱۳۶۶ بدن‌ساز حرفه‌ای اهل ایران است. او از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را شروع کرد. سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده‌است. او تنها ایرانی و دومین آسیایی پس از سمیر بنوت است که توانسته قهرمان مستر المپیا شود.

هادی چوپان برنده برترین ورزشکار مرد

هادی چوپان برنده برترین ورزشکار مرد
بهترین ورزشکار مرد سال 1401

پیش از این، مسابقات مسترالمپیا ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ با شگفتی‌سازی بزرگ هادی چوپان و کسب عنوان سوم به همراه دریافت جایزه قهرمان مردم به پایان رسید. چوپان در سال ۲۰۲۰ نیز موفق به دریافت مقام چهارم المپیا شد.

در ادامه می‌توانید ویدیو هادی چوپان ورزشکار برتر سال را ببینید:

هادی چوپان بهترین وزرشکار مرد

تنها بدن‌ساز ایرانی که پیش از هادی چوپان توانسته بود از ایران به مستر المپیا برود و رقابت کند، بیت‌الله عباس‌پور بود که در پایان، هفدهمین مرد مستر المپیا در سال ۲۰۱۳ لقب گرفت. هادی چوپان بزرگ‌ترین بدنساز تاریخ ایران است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *