ببینید: شهاب حسینی صدام حسین شد ! [+عکس]

با انتشار تصاویر تازه از شهاب حسینی و شوخی کاربران در فضای مجازی، شایعات و شوخی‌های شهاب حسینی صدام حسین مانند، به راه افتاده است.

بعد از منتشر شدن عکس‌های جدید شهاب حسینی شوخی کاربران درباره شایعه شهاب حسینی در نقش صدام آغاز شد. ایفای نقش صدام حسین توسط شهاب حسینی به دلیل شباهت شهاب حسینی به صدام حسین بسیار جنجالی شده و هواداران این بازیگر ایرانی از آن به شدت استقبال کرده‌اند.

شهاب حسینی صدام

شهاب حسینی صدام
ایفای نقش صدام حسین توسط شهاب حسینی

عکس‌های منتشر شده از شباهت عجیب شهاب حسینی به صدام حسین، دیکتاتور مخلوع رژیم بعث عراق بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است. در این تصاویر، چهره جدید شهاب حسینی، بازیگر سرشناس سینمای ایران در تمرین تیم پیکان شباهت زیادی به صدام حسین دارد. شایعاتی مطرح شده که گویا شهاب حسینی در حال بازی در نقش صدام حسین می‌باشد و در گریم صدام است.

در ادامه می‌توانید شهاب حسینی در نقش صدام را ببینید:

شهاب حسینی صدام
ایفای نقش صدام حسین توسط شهاب حسینی
شهاب حسینی صدام
ایفای نقش صدام حسین توسط شهاب حسینی
شهاب حسینی صدام
ایفای نقش صدام حسین توسط شهاب حسینی

شهاب حسینی در نقش صدام

در روزهای اخیر و همزمان با پخش سریال پوست شیر، حضور شهاب حسینی در تمرین باشگاه فوتبال پیکان خبرساز شد، به ویژه آنکه او با ظاهری متفاوت در مقابل دوربین‌ها ظاهر شد که همین اتفاق، دستمایه‌ای برای شوخی با او توسط برخی کاربران در فضای مجازی را فراهم کرد.

حال و با گذشت چند روز از آن اتفاق، برخی کاربران در فضای مجازی با کنار هم قرار دادن عکس شهاب حسینی با ظاهر جدید و تصویری از صدام، ادعایی قابل توجه را مطرح کردند. به نظر می‌رسد که شهاب حسینی با گریمی جدیدی در نقش صدام، دیکتاتور مخلوع رژیم بعث عراق ایفای نقش خواهد کرد.

شباهت عجیب چهره جدید شهاب حسینی با صدام، گمانه‌زنی‌ها برای درست بودن این ادعا را تقویت کرده است. عده‌ای از کاربران نیز، نام این اثر سینمایی را عامل اعصاب اعلام کرده و از حضور بازیگران دیگری همچون حامد بهداد، کامران تفتی و سعید راد در آن خبر داده‌اند. به گفته آنها این فیلم، دادگاه صدام را نشان داده خواهد شد که به گذشته فلش بک دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *