ویدیو : گل زدن حسین حسینی برای استقلال ؛ گل زدن دروازبان تیم استقلال

به تازگی ویدیویی از گل زدن حسین حسینی برای استقلال در رسانه های مجازی فارسی وایرال شده که بسیاری از مخاطبین فوتبال را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از گل حسین حسینی دروازبان استقلال در فضای مجازی پخش شده که بسیاری از کاربران را متعجب کرده است. گویا سید حسین حسینی گل زن جدید باشگاه استقلال شده و برخی از پنالتی های این تیم را خواهد زد.

گل زدن دروازبان تیم استقلال وایرال اخبار رسانه های داخلی شده که سید حسین حسینی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 3+90 زده شد.

گل زدن حسین حسینی برای استقلال

سیدحسین حسینی توانست در دیدار با هوادار از روی نقطه پنالتی گلزنی کند تا سومین دروازه بان گلزن در لیگ شود. پیش از او دو دروازه‌بان دیگر هم دست به این کار زده‌اند.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از سید حسین حسینی گل زن جدید باشگاه استقلال را ببینید:

گل زدن دروازبان تیم استقلال

سید حسین حسینی دروازه بان استقلال محبوبیت بسیار زیادی میان هواداران استقلال دارد که به تازگی یه گل از روی نقطه پنالتی برای این تیم به ثمر رسانده است.

سید حسین حسینی در 9 تیر 1371 در شهر شیراز به دنیا امد و دروازه بان استقلال است. سید حسین حسینی با قد 192 سانتی‌ متری از بازیکن داخل زمین به دروازه‌ بانی در فوتبال روی آورد، او الگوی فوتبالیش اش را بوفون معرفی میکند و در بین هواداران به عقاب آسیا فعلی معروف شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *