عکس: استایل ورزشی محمدرضا گلزار حین تمرین

به تازگی عکسی از استایل ورزشی محمدرضا گلزار حین تمرین منتشر شده است. در ادامه می‌توانید عکس تیپ ورزشی محمدرضا گلزار حین تمرین را مشاهده کنید.

استوری محمدرضا گلزار حین تمرین در حال بازنشر شدن در فضای مجازی می‌باشد. این بازیگر به تازگی با انتشار لحظاتی از لایف استایل خود، فعالیت شبکه‌های اجتماعی خود را بالاتر برده است. محمدرضا گلزار بازیگر، مجری، خواننده و آهنگساز کشورمان متولد 1 فروردین 1356 در تهران است.

محمد رضا گلزار در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمده، پدرش پرویز گلزار از مهندسین سرشناس تبریزی است، مادرش خانه‌دار و اهل تهران بوده و دارای دو برادر به نام‌های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا است. هیچ یک از خواهر و برادرهای محمدرضا گلزار تجربه بازیگری نداشته و علیرضا مهندس رشته عمران، بردیا مترجم زبان انگلیسی و آتوسا مترجم زبان آلمانی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

استایل اسپورت هانده ارچل (Hande Erçel)

استایل ورزشی محمدرضا گلزار حین تمرین

استایل ورزشی محمدرضا گلزار حین تمرین
استوری محمدرضا گلزار حین تمرین

محمدرضا گلزار این روزها استوری‌های مختلف از لایف استایل و ورزش کردن خود منتشر می‌کند. در ادامه تصویر جدید از محمدرضا گلزار در حال ورزش در باشگاه را مشاهده می‌کنید. محمد رضا گلزار زمان دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل نمود و در سال سوم دبیرستان در کنکور شرکت نمود و در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنج آورد و در رشته مهندسی مکانیک واحد تهران جنوب قبول شد.

او سال آخر تغییر رشته داد و به رشته تجربی رفت تا دندانپزشک شود اما قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. او در برنامه برنده باش نام کامل فامیلی خود را گلزار آذری ذکر کرد و عنوان نمود که با افتخار تُرک می‌باشد.

محمدرضا گلزار در حال ورزش در باشگاه

در ادامه می‌توانید عکس تیپ ورزشی محمدرضا گلزار حین تمرین را مشاهده کنید:

استایل ورزشی محمدرضا گلزار حین تمرین
محمدرضا گلزار حین تمرین

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *