ببینید: عکسی از شایعه ازدواج مهرداد صدیقیان و پردیس احمدیه!

به تازگی شایعه ازدواج مهرداد صدیقیان و پردیس احمدیه جنجال به پا کرده است. در ادامه می‌توانید عکس شایعه ازدواج پردیس احمدیه و مهرداد صدیقیان را ببینید.

به تازگی شایعه رابطه مهرداد صدیقیان و پردیس احمدیه توجه زیادی را در فضای مجازی جلب کزده است. او در سال 1378 زمانی که با مادرش در خیابان راه می‌رفت به صورت اتفاقی در یک دستیار کارگردان او را می‌بیند و او را برای بازی در تبلیغات پودر لباسشویی بانو دعوت به کار می‌کند.

پردیس احمدیه در 8 تیر 1371 در مراغه متولد شد. وی بازیگر جوان و خوش ذوق سینما و تلویزیون است او در  لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه سراسری گیلان فارغ التحصیل شد که به صورت خیلی اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد و دوست دارد نقش های متفاوت و غیر کلیشهای بازی کند.

شایعه ازدواج مهرداد صدیقیان و پردیس احمدیه

شایعه ازدواج مهرداد صدیقیان و پردیس احمدیه
شایعه رابطه مهرداد صدیقیان و پردیس احمدیه

مهرداد صدیقیان بازیگر سریال پوست شیر به بهانه اتمام این سریال پستی احساسی منتشر کرد و نوشت:

خیلی ازت یاد گرفتم صدرا، دلم برات تنگ میشه بچه خونگی.

او در مورد شهرتش گفت:

با فیلم «خانه دختر» سال 1393 دیده شدم اما فیلم «لاک قرمز» در سال 1394 نقطه عطفی در زندگی هنری‌ام بود چون نقش اول را داشتم و در جشنواره فجر هم دیده شد. به هیچ عنوان سعی نکردم از سبک بازیگر خاصی استفاده کنم و همیشه خواستم خودم باشم و از خودم پیروی و سبک خودم را پیاده کنم.

عکس شایعه ازدواج پردیس احمدیه و مهرداد صدیقیان

در ادامه می‌توانید عکس شروع شایعه رابطه مهرداد صدیقیان و پردیس احمدیه را ببینید:

شایعه ازدواج مهرداد صدیقیان و پردیس احمدیه
مهرداد صدیقیان و پردیس احمدیه

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *