ببینید: کیش گردی سپیده خداوردی با بابک جهانبخش و همسرش [+عکس]

به تازگی کیش گردی سپیده خداوردی با بابک جهانبخش و همسرش جنجال به پا کرد. در ادامه می‌توانید عکس کیش گردی سپیده خداوردی را مشاهده کنید.

عکس مسافرت سپیده خداوردی با بابک جهانبخش و همسرش توجه زیادی را در فضای مجازی جلب کرده است. این عکس او را در کنار بابک جهانبخش و همسر او نشان می‌دهد. سپیده خداوردی نوازنده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 6 اردیبهشت ماه 1360 در تهران متولد شد. او یک برادر کوچکتر از خود به نام علی دارد.

سپیده خداوردی و همسرش امین نظری در هنگام ساخت سریال عصر پائیزی با یکدیگر آشنا شده و در سال 1391 زندگی مشترک خود را آغاز کردند. امین نظری فارغ‌التحصیل رشته سینما از دانشگاه فرانسه بوده و به عنوان دستیار کارگردان در سریال عصر پائیزی همکاری می‌کرد.

کیش گردی سپیده خداوردی با بابک جهانبخش و همسرش

کیش گردی سپیده خداوردی با بابک جهانبخش و همسرش
عکس مسافرت سپیده خداوردی با بابک جهانبخش و همسرش

عکسی جالب و دیدنی از سپیده خداوردی که سفری به کیش داشته است در کنار بابک جهانبخش و همسرش منتشر شد. سپیده خداوردی سالها سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه موسیقی را داشته و در گروه شهناز به همراه زنده یاد محمدرضا شجریان، به عنوان یکی از نوازندگان فعالیت می‌کرد. علاوه بر این نوازنده گروههای موسیقی دیگر همچون ارکستر ملل و ارکستر ملی بود.

عکس کیش گردی سپیده خداوردی

در ادامه می‌توانید عکس مسافرت سپیده خداوردی با بابک جهانبخش و همسرش را ببینید:

کیش گردی سپیده خداوردی با بابک جهانبخش و همسرش
سپیده خداوردی با بابک جهانبخش و همسرش

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *