الک بالدوین از اتهام قتل تبرعه شد [+جزئیات]

پس از اینکه الک بالدوین در صحنه‌ی فیلمبرداری متهم به قتل غیر عمد شد، روز گذشته خبر تبرعه شدن الک بالدوین از اتهام قتل در فضای مجازی، به انتشار رسید.

وکلای آلک بالدوین ، هنرپیشه سرشناس سینمای آمریکا، می‌گویند همه اتهام‌های قتل غیرعمد علیه او منتفی شده است و از تبرعه قتل غیر عمد الک بالدوین خبر دادند. بی گناهی آلک بالدوین از قتل باعث آزادی موقت او از بازداشتگاه، پس از چند روز شد. رفع اتهام قتل غیرعمد بالدوین روز گذشته در جریان دادگاهی که برای او تشکیل داده بودند رخ داد.

تبرعه شدن الک بالدوین از اتهام قتل

تبرعه شدن الک بالدوین از اتهام قتل
تبرعه قتل غیر عمد الک بالدوین

در جریان این حادثه که اکتبر دو سال پیش (۲۰۲۱) رخ داد، آلک بالدوین در هنگام تمرین به سوی هالینا هاچینز، فیلمبردار و جول سوزا، کارگردان فیلم را که در پشت دوربین بودند شلیک کرد و در حالی که آقای بالدوین تصور می‌کرد یک اسلحه خالی و ایمن ویژه صحنه‌های سینمایی در دست دارد، گلوله خانم هاچینز را از پای درآورد و جول سوزا را هم به طور جدی مجروح کرد.

این بازیگر برنده جایزه اِمی با دو اتهام – دو فقره قتل غیرعمد روبرو شده بود. این حادثه در هنگام ضبط فیلم سینمایی وسترن Rust رخ داد. وکلای آقای بالدوین روز پنجشنبه گفتند:

ما از رد اتهام‌ها علیه آلک بالدوین خرسندیم و (دادستان‌ها را) تشویق می‌کنیم که در پی انجام تحقیقات دقیق درباره چگونگی این حادثه تلخ بروند.

 

در ادامه می‌توانید تصویری از آلک بالدوین را ببینید:

تبرعه شدن الک بالدوین از اتهام قتل
بی گناهی آلک بالدوین از قتل

رفع اتهام قتل غیرعمد بالدوین

رفع اتهام قتل غیرعمد از آقای بالدوین تنها دو هفته قبل از آغاز دادگاهی بود که دادستان‌های منطقه سنتافه در ایالت نیومکزیکو علیه این بازیگر و تهیه کننده فیلم وسترن Rust طرح کرده بودند. دادستان‌ها آقای بالدوین را به سهل‌انگاری و نادیده گرفتن پروتکل‌های استفاده از سلاح در هنگام ضبط فیلم متهم می‌کنند.

الکساندر ری بالدوین متولد ۳ اپریل ۱۹۵۸ بازیگر، نویسنده، کمدین فیلم آمریکایی است. او بزرگ‌ترین فرزند از چهار برادر بازیگر خانواده بالدوین می‌باشد. بالدوین در طول حرفه‌ی خود افتخارات گوناگونی از جمله سه جایزه گلدن گلوب و سه جایزه امی کسب کرده و علاوه بر این، نامزد دریافت یک جایزه اسکار نیز شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *