علت مرگ مونبین آسترو خواننده کره‌ جنوبی مشخص شد ! [+جزئیات]

به تازگی خبر شوکه کننده و غم‌انگیز فوت مونبین که خواننده اهل کره جنوبی بود منتشر شد و علت مرگ مونبین آسترو اخیرا به انتشار رسید.

درگذشت مونبین که هنرمند محبوب و پرطرفداری بود، خبری بود که با انتشار خود طرفداران و هوادارنش را بسیار شوکه کرد. بعد از یافتن جسد او دلیل فوت مونبین به یکی از چالش برانگیزترین سوالات بدل شد و تا مدتی علت مرگ و فوت مون بین به طور واضح مشخص نبود که به تازگی در بیانیه‌ای جدید تایید شد.

علت مرگ مونبین آسترو

علت مرگ مونبین آسترو
علت مرگ و فوت مون بین

مون بین، متولد ۲۶ ژانویه ۱۹۹۸ – درگذشت ۱۹ آوریل ۲۰۲۳، که به‌طور حرفه‌ای با نام مونبین یا Moonbin شناخته می‌شد، خواننده، بازیگر، رقصنده و مدل اهل کره جنوبی زیر نظر فنتجیو و یکی از اعضای گروه پسرانه کره‌ای آسترو بود. او فقط 25 سال داشت که جسدش در روز 19 آپریل، چهارشنبه شب در آپارتمانش در سئول توسط مدیر برنامه‌هایش پیدا شد.

یک مقام پلیس کره جنوبی اعلام کرد که دلیل مرگ ناگهانی مونبین احتمالا خودکشی بوده است. با این حال پلیس در حال بررسی و کالبد شکافی او برای بررسی علت دقیق مرگ بود. آژانس مدیریتی این گروه به نام Fantagio، هنوز در مورد این گزارش اظهار نظری نکرده بود تا اینکه طبق گزارشات پلیس و کالبد شکافی علت مرگ این خواننده سکته قلبی دانسته شد.

علت مرگ مونبین آسترو
علت مرگ و فوت مون بین

دلیل فوت مونبین

در حالی که شمارش معکوس و بانک موسیقی KBS2 طبق برنامه‌ریزی قبلی، برنامه‌های خود را اجرا می‌کردند ولی با توجه به این وضعیت، کارها با حالتی غم‌انگیز پیش رفت این برنامه‌ها پیامی برای حمایت و ادای احترام به مون‌بین پخش می‌کنند و طبق گزارش‌ها از کسانی که در حال اجرا هستند خواسته می‌شود لباس‌های مشکی بپوشند. از سوی دیگر، گروه‌های موسیقی مانند iKON، Xdinary Heroes، Xikers و The Wind به اشتراک گذاشته‌اند که برای مدتی هیچ تیزر یا محتوای تبلیغاتی را برای گروه خود به اشتراک نخواهند گذاشت.

برادر و خواهر مون بین، آیدل از گروه دخترانه بیلی، مون سوآ، به عنوان عزادار اصلی برادر بزرگترش اعلام شد و آژانس ASTRO تایید کرد که جینجین و سانها اولین کسانی بودند که با شنیدن این خبر ناگوار به محل رسیدند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *