خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو بازیگری که به تازگی عزادار شد [+عکس]

عکس منزل خانوم بازیگر بسیار غوغایی شد. این بازیگر خوش نام تصاویری از خانه خودش منتشر کرد. برای دیدن خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو همراه ما باشید.

به تازگی تصاویری از منزل مدرن خانوم بازیگر منتشر شده. تصاویر نسرین مقانلو در خانه لاکچری اش بین کاربران دست به دست می‌چرخد. عکس وایرال شده از دکوراسیون شیک منزل نسرین مقانلو باعث تعجب کاربران شد. برای تماشای خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو همراه ما باشید.

خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو بازیگری که به تازگی عزادار شد

خانم بازیگر در منزل مدرنش جنجال به پا کرد

خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو بازیگری

به تازیگی تصاویری از خانه جذاب نسرین مقانلو منتشر شده که نشان از ثروت این بازیگر است. خانم مقانلو با سلیقه منحصر به فردش خانه اش را چیدمان کرده است. استفاده از لوازم سلطنتی و قدیمی باعث جذابیت خانه این بازیگر شده. لوسترهای بلند و شیک و مبلمان سلطنتی در خانه او به چشم می‌خورد.

نسرین مقانلو بازیگر معروف فیلم ها و سریال های تلویزیونی است. نسرین مقانلو از سال ۱۳۷۰ فعالیتش را در عرصه بازیگری شروع کرده و  تا امروز در سریال داد زن، سفر در خانه و فیلم بانک زده ها ایفای نقش کرده است.

نسرین مقانلو فعالیت بازیگری خود را با فیلم امید در سینما استارت زد. و از طریق بازی کردن در فیلم همسر بیشتر خوش درخشید. نسرین مقانلو در 1 تیر 1347 بازیگر که از سن 18 سالگی بازیگری را شروع کرد  و در مدت زمان کم توانست در فیلم های زیادی بازی کند و با بازی در مهمان مامان شهرت و محوبیت زیادی را از آن خود کرد.

عکس جذاب خانم بازیگر در خانه زیبایش

در زیر تصاویری از نسرین مقانلو در خانه خفن او می‌بینیم:

خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو بازیگری
منزل مدرن خانوم بازیگر, نسرین مقانلو در خانه لاکچری اش, دکوراسیون شیک منزل نسرین مقانلو, خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو

نسرین مقانلو در سال 1375 درسن 25 سال با فوتبالیست معروف آن دهه کمال خلیلیان ازدواج کرد و زندگی مشترک خود را در آمریکا شروع کردند. حاصل زندگی مشترک این زوج دو فرزند به نام های ارشیا و آرین است که ارشیا به تازگی فوت کرده.

ماجرای مرگ پسر خانم مقانلو:

ساعت 5 بعد از ظهر 7 مهر ماجرای مرگ مشکوک خبر فوت مشکوک او در شبکه های اجتماعی انتشار یافت. این جوان که 10 روز قبل برای دیدار نسرین مقانلو به ایران آمده بود، وی از قبل در آمریکا تحت درمان بوده و روز فوت بعد از مصرف دارو هایش برای استراحت کردن به اتاقش رفته و بعد از مدتی نسرین مقانلو برای بررسی حال او به اتاق خواب رفته و با حال بد پسرش رو به رو و شاهد مرگ پسرش شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *