استایل جدید نگار جواهریان پس از عمل جراحی [+عکس]

به تازگی، تصویری از استایل جدید نگار جواهریان پس از عمل جراحی در فضای رسانه منتشر شده که حواشی و بازخوردهای زیادی را به همراه داشته است.

به تازگی، تصویری جدید از تیپ پس از جراحی نگار جواهریان در فضای رسانه به انتشار رسیده که نگار جواهریان بعد از جراحی را در این عکس نشان می‌دهد. اما گویی این عکس، جراحی کردن او را به نمایش نمی‌گذارد.

تیپ بعد از عمل نگار جواهریان در فضای مجازی، تحت عنوان همین خبر در فضای رسانه نیز  بازتاب فراوانی داشته است و با حواشی زیادی همراه بوده است.

استایل جدید نگار جواهریان پس از عمل جراحی

استایل جدید نگار جواهریان پس از عمل جراحی
تیپ بعد از عمل نگار جواهریان

عکسی جدید از نگار جواهریان در فضای مجازی منتشر شده است که بسیار جالب و دیدنی و به عکسی که او پس از عمل جراحی‌اش گرفته است، می‌پردازد. در این عکس که بسیاری از مخطبان بر این باورند نگار جواهریان بینی خود را عمل کرده است اما خودش همچنان به این حواشی پاسخ نداده است.

از طرفی دیگر نیز اخیرا با همسرش رامبد جواد از ایران خارج شده و حواشی او بیش از پیش در فضای مجازی شکل گرفته است.

تیپ پس از جراحی نگار جواهریان

در ادامه می‌توانید عکس تیپ بعد از عمل نگار جواهریان را ببینید:

استایل جدید نگار جواهریان پس از عمل جراحی
نگار جواهریان بعد از جراحی

نگار جواهریان متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱ بازیگر ایرانی است. او برای فیلم طلا و مس ۱۳۸۸ برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد. او برای فیلم حوض نقاشی ۱۳۹۱ بار دیگر نامزد دریافت این جایزه شد. جواهریان از سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان، بازیگر و کارگردان ایرانی ازدواج کرده و یک فرزند نیز دارد.

نگار جواهریان در سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان ازدواج کرد. در تیر ۱۳۹۸، فرزند دختر جواهریان و جوان در کانادا متولد شد و آن‌ها نام نوردُخت را برای او انتخاب کردند. حضور جواهریان طی دوران بارداری خود به همراه جوان در کانادا با قصد تولد فرزندشان در خاک این کشور «که منجر به اهدای تابعیت کانادایی به فرزندشان می‌شود» باعث واکنش‌های شدید مردم در فضای مجازی و چهره‌های سرشناس مختلف کشور شد و حواشی‌ای را برای این بازیگر سینما و همسرش رقم زد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *