شباهت عجیب ترانه علیدوستی با مادرش +[عکس]

به تازگی عکسی از مادر ترانه علیدوستی پخش شد که باعث بحث و جدال بین کاربران فضای مجازی درباره شباهت عجیب ترانه علیدوستی با مادرش شد.

اخیرا عکسی از مادر ترانه علیدوستی در فضای مجازی انتشار یافت که واکنش های کاربران فضای مجازی و رسانه ها داخلی را درباره شباهت مادر ترانه علیدوستی با خودش را همراه داشت.

که اخیرا عکسی از مادر ترانه علیدوستی در بین کاربران فضای مجازی منتشر شد که باعت بحت و جدال جذابی بین رسانه ها و کاربران اینترنت درباره شباهت ترانه علیدوستی با مادرش شد.

شباهت عجیب ترانه علیدوستی با مادرش

نادره حکیم‌ الهی (زادهٔ ٢ اسفند ١٣۴٠) مجسمه‌ساز و نقاش اهل ایران،  ، مؤسس نگارخانه الهی در شهر رشت می‌باشد. مادر خانم بازیگر می باشد که به تازگی عکسی از شباهت عجیب ترانه علیدوستی با مادرش در رسانه تبدیل به سوژه شده است.

در تصویر زیر شما شباهت عجیب ترانه علیدوستی با مادرش را می بینید

شباهت عجیب ترانه علی دوست با مادرش

واکنش متفاوت ترانه علیدوستی به موفقیت فروشنده در اسکار

ترانه علیدوستی در تازه‌ترین واکنش خود به موفقیت فیلم محبوب فروشنده، مطلب جدیدی نوشته است. بعد از کسب اسکار بهترین فیلم خارجی توسط کارگردانی اصغر فرهادی و فیلم فروشنده، درحالی که بسیاری افراد این موفقیت را تبریک گفتند، ترانه علیدوستی با تاخیر به این موفقیت واکنش نشان داد.

ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در مراسم تقدیر از اصغر فرهادی که توسط خانه سینما برگزار شد نیز حضور نداشتند.ترانه علیدوستی در تازه‌ترین واکنش به موفقیت فروشنده مطلب جالبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. ترانه علیدوستی در این مطلب تبریک همسایگان خود را بازنشر داده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *