برنامه مخفی تارانتینو برای کن ؛‌ حضور به عنوان مهمان افتخاری

این روزها خبر از جشنواره کن 2023 و برنامه‌هایش است. اما برنامه مخفی تارانتینو برای کن شاید یک سوپرایز ویژه باشد. با ما همراه باشید.

کوئنتین تارانتینو یک نمایش مخفی برای کن 2023 برنامه‌ریزی کرده است. برنامه مخفی تارانتینو برای کن یک نمایش سری است. او در این جشنواره قرار است به عنوان مهمان افتخاری در بخش دو هفته کارگردان‌های کن حضور یابد و این برنامه را اجرا کند.

گفته می‌شود این برنامه به نوعی با کتاب جدید او یعنی اندیشه سینما ارتباط دارد. نمایش سری تارانتینو 25 ماه می در بخش دو هفته کارگردان‌های کن انجام می‌شود روزی که وی قرار است درباره تئوری تاریخ غیرواقعی سینما در دهه 1970 که در کتاب جدیدش به آن پرداخته است، صحبت کند.

برنامه مخفی تارانتینو برای کن

حضور به عنوان مهمان افتخاری 

برنامه مخفی کوئنتین تارانتینو برای کن
برنامه مخفی کوئنتین تارانتینو برای کن

دو هفته کارگردان‌های کن از سال 1969 راه‌اندازی شده که طبق گفته‌های تارانتینو در کتاب جدیدش درست دورانی است که نسل جدیدی از فیلمسازان علیه هالیوود قدیمی به پا خواستند.

تارانتینو با کن بیگانه نیست و آخرین بار 4 سال پیش برای اولین نمایش جهانی فیلمش روزی روزگاری در هالیوود در کن حاضر بود. وی 29 سال پیش نیز با پالپ فیکش یا داستان عامه‌پسند برنده نخل طلای کن شده بود.

برنامه ویژه امسال تارانتینو ممکن است جایزه‌ای دریافت نکند اما حضور او رنگ و بوی ویژه‌ای به جشنواره می‌بخشد. هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم کن از 16 تا 27 ماه می مصادف با 26 اردیبهشت تا 6 خرداد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *