صحبت های مانی حقیقی در جشنواره فیلم برلین [+ویدیو]

به تازگی، ویدئویی جدید از صحبت های مانی حقیقی در جشنواره فیلم برلین منتشر شده که حواشی و بازخوردهای متنوعی را به همراه داشته است.

به تازگی، ویدئویی قدیمی از چند ماه پیش اظهارات مانی حقیقی در مراسم برلین منتشر شده که صحبت های جنجالی جشنواره برلین مانی حقیقی همراه بوده است و حواشی زیادی را در فضای مجازی داشته است.

پاسخ کوبنده مانی حقیقی به خبرنگار آلمانی در جشنواره برلین رخ داد و حرف مانی حقیقی این بود که بیشتر درباره کار هنری‌اش سوال بشود تا کشور و مسائل سیاسی.

صحبت های مانی حقیقی در جشنواره فیلم برلین

صحبت های مانی حقیقی در جشنواره فیلم برلین
پاسخ کوبنده مانی حقیقی به خبرنگار آلمانی

مانی حقیقی، در رابطه با اینکه وضعیت مملکت در ایران چگونه است، به خبرنگار آلمانی گفت:

واقعا نمی‌توانم بگویم که این مسئله چقدر آزاردهنده‌اس. اینکه همیشه از شما سوالات سیاسی بشود. بخاطر اینکه از اینکه یک سو بنظرم می‌رسد که… البته شما آزادید که هر جور که می‌خواهید سوال بپرسید. اما ما یک اثر هنری ساختیم، حالا خوب یا بدو دوست داریم که درباره نحوه چگونه ساخته شدن آن بحث کنیم. و اینکه بیاید فراموش نکنیم که هنر قرار است زبانی جهانی برای اینکه مرزی ایجاد نکنیم.

او همچنین ادامه داد:

من هر مصاحبه‌ای دارم ازم می‌پرسند که نظر اصلاح طلب‌ها درباره شما چیست؟ سانسور شده‌اید؟ سانسور نشده‌اید؟ باشه ولی چند بار باید این رو بشنوید. بله سانسور در ایران وجود دارد و زندگی با آن سخت است.

در ادامه می‌توانید اظهارات مانی حقیقی در مراسم برلین را ببینید:

صحبت های جنجالی جشنواره برلین مانی حقیقی

مانی حقیقی متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۴۸ بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس اهل ایران است. او از سال ۱۳۸۱ شروع به ساخت فیلم کرد. مانی حقیقی، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۴۸ در تهران متولد شد. حقیقی تحصیلات دبیرستان خود را در سال ۱۹۸۸ در کالج اپلبی در انتاریو، کانادا به اتمام رساند.

او فارغ‌التحصیل کارشناسی فلسفه از دانشگاه مک‌گیل در سال ۱۹۹۱، کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگاه گولف در سال ۱۹۹۷ و کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی از دانشگاه ترنت در سال ۲۰۰۰ است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *