اولین کنسرت سهراب پاکزاد بعد از ممنوع الکاری [+جزئیات]

مدتی قبل سهراب پاکزاد در تاریخ 14 اسفند سال 1401 ممنوع الکار شد و اخیراً خبر اولین کنسرت سهراب پاکزاد بعد از ممنوع الکاری به گوش می‌رسد.

در اسفند ماه 1401 خبر ممنوع الکاری سهراب پاکزاد در فضای مجازی منتشر شد. دلیل ممنوع الکاری سهراب پاکزاد همچنان به طور رسمی مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که به دلیل برخی موضع گیری‌ها و حواشی او باشد.

بعد از تمامی این موضوعات اعلام شد که کنسرت سهراب پاکزاد در هفتم اردیبهشت برگزار خواهد شد. او روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت در سالن کنسرت هتل اسپیناس تهران روی صحنه خواهد رفت. او و گروهش از شنبه دوم اردیلهشت نیز بلیت فروشی را به صورت اینترنتی آغاز خواهند کرد.

اولین کنسرت سهراب پاکزاد بعد از ممنوع الکاری

اولین کنسرت سهراب پاکزاد بعد از ممنوع الکاری
کنسرت سهراب پاکزاد

هنوز مراجع رسمی علت ممنوعیت سهراب پاکزاد را برای اجرای کنسرت اعلام نکرده اند و خود سهراب پاکزاد هم در این باره اطلاع رسانی نکرده است. اما گمانه زنی ها درباره این ممنوعیت حاکی است که حاشیه های شخصی و احتمالا برخی موضع گیری های او درباره حاشیه های خودش علت اصلی ممنوعیت باشد.

ممنوع الکاری سهراب پاکزاد

اولین کنسرت سهراب پاکزاد بعد از ممنوع الکاری
دلیل ممنوع الکاری سهراب پاکزاد

پاکزاد همچنین در واکنش به این موضوع ضمن استوری کردن استقبال مخاطبانش از قطعه “کیه” که تازه منتشر کرده بود، قطعه‌ای دیگر از خودش را استوری کرد که بیانی کنایی داشت. او در این استوری در بخشی از ترانه اش این جملات را خوانده که:

از همین اول بگم ، من از اوناش نیستم که میزنن میرن ، من وایمیسم ، صد دفعه خاکم بشم پا میشم ، قطره باشی قد دریا میشم.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *