اشک های تلخ بهنوش طباطبایی در روز تولدش ؛ بازیگر بی حاشیه [+ویدیو]

گریه کردن بهنوش طباطبایی هنگام فوت کردن شمع تولدش باعث ناراحتی کاربران مجازی شد. برای تماشای ویدیویی از اشک های تلخ بهنوش طباطبایی در روز تولدش همراه ما باشید.

بغض عجیب بهنوش طباطبایی هنگام تولدش دل همه را به درد آورد. این روزها تصاویری از گریه غم انگیز بهنوش طباطبایی دست به دست می‌شود. در این ویدیو شاهد سرازیر شدن اشک های بهنوش طباطبایی در روز تولدش هستید. جهت دیدن اشک های تلخ بهنوش طباطبایی در روز تولدش همراه ما بمانید.

عکس: بهنوش طباطبایی از تیپ نوروزی خود رونمایی کرد

اشک های تلخ بهنوش طباطبایی در روز تولدش ؛ بازیگر بی حاشیه

چه کسی اشک بهنوش طباطبایی را درآورد

اشک های تلخ بهنوش طباطبایی در روز تولدش

به مناسبت نزدیک بودن تاریخ تولد بهنوش طباطبایی ویدیویی از این بازیگر محبوب منتشر شده که دل همه را به درد آورده است. در این ویدیو هنگام فوت کردن شمع تولد بازیگر خانم گریه می‌کند.

بهنوش طباطبایی بازیگر بی حاشیه سینما و تلویزیون ایران است. تنها حاشیه ای که از وی منتشر شد ماجرای طلاقش از مهدی پاکدل بود که پس از چند وقت مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور ازدواج کرد.

فوری : تصویری لو رفته از چهره بدون آرایش بهنوش طباطبایی

هر دوی این بایگران از شهر اصفهان بازیگری را شروع کردند و قبل از ازدواج هم هیچ کار مشترکی در پیشینه هنری خود نداشند. این زوج هنرمند اسفندماه سال 89 زندگی مشترکشان شروع شد اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نیاورد و آن‌ها سال 95 خبر جدایی شان را اعلام  کردند.

گریه های دردناک خانم بازیگر در روز تولدش

بهنوش طباطبایی در 27 اردیبهشت 1360 در تهران متولد شد، وی از بازیگران سینما و تلویزیون است. از طریق اصرار  و علاقه زیاد در نهایت توانست سال 1372 وقتی 12 ساله بود در مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان دوره بازیگری را آغاز کند او حالا بیشتر بعنوان استاد رشته روانشناسی در دانشگاه پیام نور مدرس است.

از علت بیماری میلاد کی‌مرام تا شایعه ازدواج او با بهنوش طباطبایی + [عکس]

بیشتر شهرت بهنوش طباطبایی از سال 1381 وقتی 22 ساله بود با سریال «مسافری از هند» در نقش کتی کنار شیلا خداداد و سروش گودرزی آغاز شد.

او در مصاحبه ای گفت:

پدرم، تنها مرد زندگی من که قلبش فقط به مهر و نوازش می تپه، زبانش فقط از مهر و نوازش میگه و دستانش فقط به مهر و نوازش به سمت من روانه است

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *