اشک های بی امان ابراهیم شفیعی برای مادرش ؛ بازیگر نقش پدر عمو پورنگ [+ویدیو]

بازیگر مرد برای مادرش اشک میریزد. اشک های بی امان ابراهیم شفیعی برای مادرش دل همه کاربران اینستاگرام را به درد آورد. برای تماشای همراه ما باشید.

ابراهیم شفیعی در برنامه ای اشک ریخت. به تازگی ویدیویی در فضای اینستاگرام منتشر شده که در آن بابای عمو پورنگ در محله گل و بلبل گریه کرد. گریه بازیگر محله گل و بلبل برای مادرش باعث ناراحتی کاربران شد. در ادامه برای دیدن اشک های بی امان ابراهیم شفیعی برای مادرش همراه فیگار باشید.

گریه طناز طباطبایی بر سر مزار کیومرث پوراحمد [+عکس]

اشک های بی امان ابراهیم شفیعی برای مادرش ؛ بازیگر نقش پدر عمو پورنگ

سرازیر شدن اشک از چشمان آقای بازیگر برای مادرش

ابراهیم شفیعی، بازیگر، مجری و مدیر تولید سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «محله گل و بلبل»، برنامه تلویزیونی «محله گل و بلبل 2» و سریال تلویزیونی «خنده بازار» بازی کرده و همه او را در این نقش ها میشناسند.

ویدیو: گریه ها و حرف های پرستو صالحی برای مهاجرت !

ابراهیم شفیعی در سال 1390 در سریال خنده بازار نقش مهمی را ایفا کرده است که توانست با در آن نقش، همچنین با مهارت خودش در عرصه بازیگری مطرح کند. او در این سریال با شهاب عباسی همبازی شده است.

اثری که در کارهای ابراهیم شفیعی امتیاز خوبی را گرفته است، سریال خنده بازار محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی ابراهیم شفیعی کمترین امتیاز را به خودش اختصاص داد، برنامه محله گل و بلبل ۳ محسوب می‌شود.

بازیگر محله گل و بلبل برای مادرش گریه کرد

در زیر تصاویری از گریه ابراهیم شفیعی را می‌بینید:

ابراهیم شفیعی در سال 1354 در تبریز متولد شد، وی بازیگر و دوبلور است فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است، جز بازیگری در کار دوبله و صداپیشگی نیز فعالیت دارد. متاهل است و دو فرزند، او را بیشتر در کارهای طنز و کودک دیده اید.

وی درباره حضورش در عرصه هنر گفت:

سال 78 تست دوبله می گرفتند و من فرم پر کردم و قبول شدم و از سال 80 وارد کار دوبله شدم و حرفه‌ای کارم را آغاز کردم کارتون‌های زیادی را دوبله کردم که ماندگار شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *