افشاگری مجید صالحی درباره جشنواره فیلم فجر ؛ جایزمو نمیدن [+عکس]

مجید صالحی راز جشنواره فجر فاش کرد. این خبر در رسانه بازتاب داشت. برای جزییات افشاگری مجید صالحی درباره جشنواره فیلم فجر همراه فیگار بمانید.

پشت پرده جشنواره فیلم فجر از خوردن حق مجید صالحی در رسانه بسیار غوغا به پا کرد. به تازگی خبر صحبت های مجید صالحی درمورد جایزه فیلم فجر در رسانه دست به دست می‌‌شود. عصبانیت مجید صالحی از فیلم فجر این روزها موضوعی است که در مورد آن صحبت می‌شود.

برای جزییات افشاگری مجید صالحی درباره جشنواره فیلم فجر همراه باشید.

قهرمان شدن مجید صالحی در سینمای دفاع مقدس [+جزییات]

افشاگری مجید صالحی درباره جشنواره فیلم فجر ؛ جایزمو نمیدن

آقای بازیگر درست فیلم فجر را رو کرد

افشاگری مجید صالحی درباره جشنواره فیلم فجر

مجید صالحی که در جشنواره فجر سال قبل موفق به دریافت شماره ده جایزه بهترین بازیگر مرد شد. حالا از برگزار کنندگان جشنواره بسیار دلگیر است.

مجید صالحی گفته که برگزار کننده جشنواره فیلم فجر قرار بوده که به عنوان جایزه بهترین بازیگر مرد، یک دستگاه خودرو به او اهدا کنند اما پس از گذشت چند ماه هنوز برگزار کنند. اما برگزار کنندگان جشنواره فجر به قولشان عمل نکرده اند و جایزه ای دریافت نشده است.

صحبت های جنجالی مجید صالحی درباره جشنواره فجر [+ویدیو]

مجید صالحی همچنین تاکید کرده است که خودرو را همان زمان به مردم زلزله خوی تقدیم کرده و به خاطر منفعت خودش گله ای ندارد. بلکه فقط به خاطر عمل نکردن به وعده مسئولان جشنواره عصبانی است.

واکنش تند مجید صالحی به برگذار کنندگان فیلم فجر

عصبانیت مجید صالحی از فستیوال فیلم فجر:

افشاگری مجید صالحی درباره جشنواره فیلم فجر

سید مجید صالحی بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سینما و تلویزیون متولد 26 شهریور ماه سال 1354 در امامزاده حسن تهران است. مجید صالحی در سن 37 سالگی و در خرداد 1391 با همسرش رامینه اکبری خادم آشنا شدند و ازدواج کردن.

همسر این بازیگر معروف مترجم زبان انگلیسی است و در کنارش این کار دکور کیک نیز انجام می دهد. شهرت مجید صالحی به سال 1376 و بازی در مجموعه «سیب خنده» به کارگردانی رضا عطاران و «مجید دلبندم» بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *