عکس : شایعه ازدواج پریناز ایزدیار با جذاب ترین بازیگر مرد

به تازگی خبری شوکه کننده در مورد شایعه ازدواج پریناز ایزدیار با جذاب ترین بازیگر مرد در رسانه های داخلی پخش شده که سر صدای زیادی را ایجاد کرده است.

اخیرا تصویری از نامزد پریناز ایزدیار در رسانه‌های داخلی و شبکه‌های اجتماعی پخش شده که حواشی زیادی را برای او داشته است. گویا شایعات بسیاری در مورد معشوقه جدید پریناز ایزدیار ایجاد شده که صحت این اخبار هنوز معلوم نشده است. در ادامه به اخبارازدواج خوشتیپ ترین مرد با پریناز ایزدیار بیشتر خواهیم پرداخت.

شایعه ازدواج پریناز ایزدیار با جذاب ترین بازیگر مرد

شایعه ازدواج پریناز ایزدیار با جذاب ترین بازیگر مرد
معشوقه جدید پریناز ایزدیار

اخیرا پریناز ایزدیار با انتشار عکسی که در آن حلقه به دست دارد شایعاتی را در خصوص ازدواجش با امیرحسین فتحی بازیگر نقش سیاووش در جیران رقم زده است که این خبر تایید نشد.

امیرحسین فتحی و پریناز ایزدیار در سریان “جیران” با همدیگر همبازی بودند و سکانس‌های عاشقانه بسیاری را ایفا کردند. سریال “جیران” به کارگردانی حسن فتحی محصول سال 1400 فیلمیو می‌باشد که به تهیه کنندگی «اسماعیل عفیفه» و به قلم «احساسن جوانمرد» ساخته شده است.

ازدواج خوشتیپ ترین مرد با پریناز ایزدیار

در ادامه می‌توانید تصویری از نامزد پریناز ایزدیار را ببینید:

شایعه ازدواج پریناز ایزدیار با جذاب ترین بازیگر مرد
ازدواج خوشتیپ ترین مرد با پریناز ایزدیار

او در مصاحبات خود همیشه گفته است که دوست دارد ازدواج کند و مادر شدن را تجربه نماید. خانم ایزدیار عاشق بچه است و به نظرش کسانی که تصمیم گرفته اند هرگز بچه دار نشوند روزی پشیمان می‌شوند. از نظر او ازدواج به پختگی دوطرفه نیاز دارد و هم زن و هم مرد باید بتوانند مسئولیت یک زندگی را دونفری به دوش بکشند.

بیشتر بخوانید:

ببینید: ویدئوی رونمایی از کراش پریناز ایزدیار [+فیلم]

دوران کودکی پریناز ایزدیار در شمال کشور گذشت؛ اما در دوره راهنمایی به دلیل شغل پدر مدارم در حال زندگی در شمال و تهران بودند، بعد از گذشت چند سال خانواده او برای آخرین بار جهت زندگی به شمال برگشتند اما این بار او به همراه خانواده نرفته و در تهران ماندگار شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *