استایل متفاوت سپیده خداوردی و تغییر جالب خانوم بازیگر [+تصویر]

استایل متفاوت سپیده خداوردی.تصویر جدید سپیده خداوردی با استایل جدید و با مدل موی کوتاه و چهره ای بوتاکس شده در اینستاگرامش منتشر کرد که خبر ساز شد.

عکسی متفاوت از سپیده خداوردی بازیگر مطرح سینمای ایران که در اینستاگرام وی با استایلی جدید و متفاوت منتشر شد خبر ساز شد.

استایل متفاوت سپیده خداوردی

سپیده خداوردی بازیگر 42 ساله ی ایرانی تصویری از خود با استایلی جدید و متفاوت منتشر کرد. در ادامه باهم این تصویر منتشر شده را میبینیم.

عکسی متفاوت از سپیده خداوردی

سپیده خداوردی 42 ساله متولد 6 اردیبهشت 1360 در اراک میباشد و او یک برادر کوچکتر از خود به نام علی دارد. او در رشته بازیگر فعالیت میکند. وی در هنرستان موسیقی تحصیل و در دانشگاه آزاد، لیسانس ادبیات نمایشی دراماتیک گرفته است.

سپیده خداوردی و همسرش امین نظری در سال 1391 زندگی مشترک خود را آغاز کردند. امین نظری فارغ‌التحصیل رشته سینما از دانشگاه فرانسه بوده. سپیده خداوردی و همسرش امین نظری دارای یک پسر به نام سانیار هستند که در روز 8 تیرماه 1394 متولد شد.

سپیده خداوردی سالها سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه موسیقی را داشته و در گروه شهناز به همراه زنده یاد محمدرضا شجریان، به عنوان یکی از نوازندگان فعالیت می کرد. علاوه بر این نوازنده گروههای موسیقی دیگر همچون ارکستر ملل و ارکستر ملی بود.ساز تخصصی سپیده خداوردی کنترباس و تار است اما در نواختن دف، پیانو و تنبک نیز مهارت داشته و هنرجوهای بسیاری را تعلیم داده است.

سپیده خداوردی با فیلم ایستگاه بهشت به کارگردانی نادر مقدس در سال 1385 فعالیت سینمایی خود را آغاز کرده این بانوی هنرمند در فیلم و سریال های بسیاری همچون به خاطر مونا، محکومین، عروس تاریکی، خانه امن، تازه‌وارد، صبح آخرین روز و … نقش آفرینی کرده است اما همچنان سریال از یاد رفته را یکی از کارهای شاخص و مهم کارنامه هنری خود می‌داند. 

بیشتر بخوانید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *