تصویر قدیمی نوید محمدزاده در کنار خواهرش [+عکس]

به تازگی، تصویر قدیمی نوید محمدزاده در کنار خواهرش در فضای مجازی توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است.

به تازگی، عکس نوید محمدزاده و خواهرش که عکسی قدیمی است و مربوط به زمانی می‌شود که نوید مجری تلویزیون بود، تحت عنوان قدیمی ترین تصویر نوید محمدزاده در فضای مجازی منتشر شد.

عکس جنجالی خواهر نوید محمدزاده که اخیراً منتشر شده، در فضای مجازی به صورت یک عکس وایرال درآمده و حواشی زیادی را توسط کاربران کسب کرده است.

تصویر قدیمی نوید محمدزاده در کنار خواهرش

تصویر قدیمی نوید محمدزاده در کنار خواهرش
تصویر قدیمی نوید محمدزاده در کنار خواهرش, عکس نوید محمدزاده و خواهرش

نوید محمدزاده ، بازیگر سینما و تلویزیون متولد 17 فروردین ماه سال 1365 در تهران و اصالتا کرد است . 11 خواهر و برادر دارد و فرزند آخر و دوازدهم خانواده است . فیلم سوته دلان بهروز وثوقی او را به سمت بازیگری سوق داده و اکنون یکی از چهره های معروف سینمای ایران است.

به تازگی، عکسی که از نوید محمدزاده و خواهرش در فضای مجازی منتشر شده است.

قدیمی ترین تصویر نوید محمدزاده

در ادامه می‌توانید عکس جنجالی خواهر نوید محمدزاده را ببینید:

تصویر قدیمی نوید محمدزاده در کنار خواهرش
تصویر قدیمی نوید محمدزاده در کنار خواهرش, عکس نوید محمدزاده و خواهرش

نوید محمدزاده متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ بازیگر ایرانی است. نقش‌آفرینی او در فیلم عصبانی نیستم ۱۳۹۲ مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، و برای آن، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

او همچنین دوبار پیاپی برای نقش‌آفرینی‌هایش در ابد و یک روز (۱۳۹۴) و بدون تاریخ، بدون امضاء (۱۳۹۵) موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است. اولین تجربهٔ حضور او در نمایش خانگی با مجموعهٔ قورباغه بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *