اولین تصاویر از فصل ششم سریال The Crown منتشر شد !

به تازگی اولین تصاویر از فصل ششم سریال The Crown با رونمایی نتفلیکس از کیت و ویلیام در سریال تاج، در شبکه‌های مجازی به انتشار رسید.

جدیدترین عکس های منتشر شده از سریال The Crown که مجموعه‌ای از تصاویر فصل ششم سریال The Crown است اخیرا منتشر شده و در نخستین تصاویر از فصل 6 سریال تاج شاهد رونمایی نتفلیکس از شخصیت‌های ویلیام و کیت هستیم.

اولین تصاویر از فصل ششم سریال The Crown

در این تصاویر، اد مک‌وی تازه کار را در نقش ویلیام نوجوان و مگ بلامی در نقش کیت میدلتون مشاهده می‌شود. این بازیگران، که نقش مهمی در فصل آینده خواهند داشت، این عکس‌ها را در یک پست مشترک اینستاگرامی با شرح زیر به اشتراک گذاشتند:

برو که بریم. با کیت و ویل ملاقات کنید.

اولین تصاویر از فصل ششم سریال The Crown
اد مک‌وی در نقش شاهزاده ویلیام
اولین تصاویر از فصل ششم سریال The Crown
نخستین تصاویر از فصل 6 سریال تاج

این فصل از سریال روزهای اولیه رابطه آن‌ها را بازآفرینی می‌کند، با توضیحی رسمی که می‌گوید:

در حالی که تاج و تخت وارد دهه جدیدی می‌شود، شاهزاده ویلیام در دانشگاه سنت اندرو شروع می‌کند و مصمم است تا جایی که می‌تواند زندگی عادی داشته باشد. کیت میدلتون از برکشایر نیز زندگی خود را به عنوان یک دانشجو آغاز کرده است. همانطور که این زوج برای اولین بار در محوطه دانشگاه ملاقات می‌کنند، یک عاشقانه جدید و آینده جدیدی برای The Crown آغاز می‌شود.

ویلیام جوان که در دوران کودکی در آخرین سریال ظاهر شد، نقش سنان وست، پسر واقعی بازیگر دومینیک وست را بازی کرد که نقش شاهزاده چارلز آن زمان را بازی می‌کرد. قبل از اینکه مک‌وی نقش را برعهده بگیرد، روفوس کامپا همچنین در سال‌های جوانی ویلیام بازی خواهد کرد. انتظار می‌رود داستان عاشقانه جوانی ویلیام و کیت نقش بزرگی در سریال آینده داشته باشد.

اولین تصاویر از فصل ششم سریال The Crown
مگ بلامی در نقش کیت میدلتون
اولین تصاویر از فصل ششم سریال The Crown
نخستین تصاویر از فصل 6 سریال تاج

نخستین تصاویر از فصل 6 سریال تاج

تاج یک مجموعه‌ی تلویزیونی درام ۶۰ قسمتی است که تاکنون ۵ فصل آن منتشر شده و این مجموعه توسط پیتر مورگان ساخته و نوشته شده است. این مجموعه، توسط دو شرکت لفت بانک پیکچرز و سونی پیکچرز تلویژن برای شبکه نت فلیکس تهیه گردیده است. این مجموعه سریال، داستان سلطنت ملکه الیزابت دوم بریتانیا را به‌ تصویر می‌کشد. فصل اول این مجموعه، شامل ۱۰ قسمت یک ساعته است که در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ منتشر شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *