اقدام رسانه شورای ملی برای شروین حاجی پور [+عکس]

به تازگی، خبری مبنی بر اقدام رسانه شورای ملی برای شروین حاجی پور در فضای رسانه و فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی داشته است.

در اخباری جدید که توسط رسانه شورای ملی منتشر شده است، واکنش نور نیور به شروین را می‌بینیم که ویدیوی عجیب رسانه شورای ملی به شروین را با خودش به همراه داشت.

فیلم شروین حاجی پور در رسانه شروای ملی اخیراً توانسته حواشی زیادی را توسط برخی از کاربران در فضای مجازی کسب کند و بازتاب‌های مختلفی را بگیرد.

اقدام رسانه شورای ملی برای شروین حاجی پور

اقدام رسانه شورای ملی برای شروین حاجی پور
اقدام رسانه شورای ملی برای شروین حاجی پور, واکنش نور نیور به شروین

 

کانال خبری نورنیوز در اقدامی عجیب ویدیویی از حضور شروین حاجی‌پور منتشر کرد. نور نیوز که وابسته به شورای عالی امنیت ملی است، ویدیویی از شروین حاجی پور که تا چند ماه قبل به دلیل خواندن یک آهنگ زندانی شد، در یک کنسرت منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

شروین حاجی‌پور جزء 100 چهره تاثیرگذار سال 2022 شد!

برخی کاربران در فضای مجازی، از انگیزه‌های نامشخص این رسانه در فضای رسانه صحبت کردند و با واکنشی منفی، پاسخ این رسانه را دادند.

ویدیوی عجیب رسانه شورای ملی به شروین

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم شروین حاجی پور در رسانه شروای ملی را ببینید:

اقدام رسانه شورای ملی برای شروین حاجی پور
اقدام رسانه شورای ملی برای شروین حاجی پور, فیلم شروین حاجی پور در رسانه شروای ملی

شروین حاجی‌آقاپور متولد ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز اهل ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه مازندران است. او در فاصله چند روز بعد از خواندن ترانه اعتراضی «برای…» به یکی از مشهورترین چهره‌های ایران تبدیل شد.

حاجی‌پور بابت ترانه «برای…» برنده جایزه گرمی بهترین ترانه برای تغییر اجتماعی سال ۲۰۲۳ شد. جیل بایدن، بانوی اول ایالات متحده، در این مراسم با تقدیر از این ترانه، او را برنده این جایزه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *