تغییر چهره عجیب صبا راد کولاک کرد! +[ظاهر عجیب و جنجالی صبا راد]

عکسی از تغییر چهره عجیب صبا راد در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشت و که باعث تعجب کاربران این پلتفرم شد.

به تازگی عکسی از صبا راد مجری خوب ایرانی منتشر شده است که تغییر چهره او سوژه کاربران شده است. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید صبا راد همراه ما بمانید.

تغییر چهره عجیب صبا راد

  • جدید ترین عکس صبا راد

به گزارش منابع خبری:

صبا راد مجری ایرانی با برنامه به خانه بر می گردیم به شهرت رسید. صبا راد همسر اول را طلاق داد و اکنون با مانی رهنما ازدواج کرده است. در ادامه می‌توانید چهره جدید صبا راد را مشاهده بفرمایید:

تغییر چهره عجیب صبا راد
تغییر چهره عجیب صبا راد

ظاهر عجیب و جنجالی صبا راد

اخیراً اخباری تحت عنوان عمل زیبایی صبا راد در فضای مجازی دست به دست می‌شود که استایل عجیب صبا راد را نشان می‌دهند. پس از انتشار عکسی از چهره عجیب صبا راد نظرات مختفی از سوی کاربران دریافت کرد.

ظاهر عجیب و جنجالی صبا راد
استایل عجیب صبا راد

راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند، او همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:

تصویری لو رفته از پوشش نامشروع صبا راد مجری سرشناس ایرانی

عمل زیبایی صبا راد

در ادامه می‌توانید چهره عجیب صبا راد را ببینید:

ظاهر عجیب و جنجالی صبا راد
ظاهر عجیب و جنجالی صبا راد

صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده است او حدود 100 برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است. صبا راد در گفتگویی گفت:

شاید برای بعضی ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم بواسطه یکی از دوستانم به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در مورد دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *