نگرانی‌ها در رابطه با الناز شاکر دوست

نگرانی هواداران از وضعیت الناز شاکردوست به دلیل ناپدید شدن او از فضای مجازی باعث شده تا حواشی بسیاری در شبکه‌های اجتماعی به وجود بیاید.

الناز شاکردوست بازیگر معروف ایرانی‌است که اخیرا با ناپدید شدن الناز شاکردوست در فضای مجازی بسیاری از هواداران و طرفداران خود را نگران کرده است. اقدام عجیب الناز شاکردوست درباره رفتن و ناپدید شدن از فضای مجازی باعث به وجود آمدن جنجال بسیاری شد.

ببینید: تقلید مسخره الناز شاکردوست از بازیگر هالیوود

نگرانی هواداران از وضعیت الناز شاکردوست

نگرانی هواداران از وضعیت الناز شاکردوست
اقدام عجیب الناز شاکردوست

الناز شاکردوست به تازگی با اقدامی عجیب باعث نگرانی هوادارانش شده است. خانم بازیگر که در بهار سال‌های گذشته تصاویری از سفرهای مختلف منتشر می‌کرد، امسال با پاک کردن تمامی پست‌هایش موجی از نگرانی و کنجکاوی را به وجود آورده و البته عکس پروفایل او با چشمانی خون‌آلود نیز مزید بر علت شده‌است. هواداران خانم شاکردوست پیام‌هایی را منتشر کرده و از الناز شاکردوست خواسته‌اند درباره حال و روز خود به آنها خبری بدهد.

ناپدید شدن الناز شاکردوست

آخرین پست اینستاگرامی الناز شاکردوست مربوط به پست تسلیت او پس از درگذشت کیومرث پوراحمد است. او نوشت:

پدر سینمایی ام امروز خود به زندگی اش پایان داد! همیشه گفته بود که دوست ندارد مرگ برای زندگی‌اش تصمیم بگیرد، دوست داشت خودش سکانس پایانی زندگی‌اش را کارگردانی کند و کات! در نامه آخرش نوشت: از مرگ نمی‌ترسم، من می‌شناختمش… واقعاً نمی‌ترسید از هیچ چیز نمی‌ترسید مثل برداشت این سکانس از من در اولین فیلم سینمایی کارنامه ام در آن سال ها. سفرت سلامت.

الناز شاکردوست، متولد ۷ تیر ۱۳۶۳، بازیگر ایرانی است. او در دانشکده معماری دانشگاه تهران تحصیل و بازیگری را در تئاتر دنبال کرد. او برای بازی در باد در علفزار می‌پیچد (۱۳۸۶) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در مبارک (۱۳۹۵) جایزه بهترین بازیگر زن جشن حافظ را کسب کرد. شاکردوست برای بازی در شبی که ماه کامل شد (۱۳۹۷) و ابلق (۱۳۹۹) ساخته نرگس آبیار، به‌ترتیب برنده و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

افسردگی شدید الناز شاکردوست

نگرانی هواداران از وضعیت الناز شاکردوست
نگرانی هواداران از وضعیت الناز شاکردوست

انتشار عکسی توسط الناز شاکردوست در اینستاگرام با کپشن:

لبخند بر لب داشتم درست در همین روز سال پیش …

منجر به انتشار شایعه افسردگی شدید الناز شاکردوست شد!

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *