ببینید: جورجینا رودریگز در لباس عروس [+عکس]

به تازگی، تصویری از جورجینا رودریگز در لباس عروس به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به همراه داشته است.

اخیراً در تصویری جدی که از لباس عروسی جورجینیا به انشتار رسیده، حواشی زیادی را تحت عنوان تصویر لباس عروس جورجینا رودریگز داشته است.

پس از اینکه شایعات زیادی بر سر اختلافات رونالدو با جورجینا به وجود آمد، برخی از خبرگزاری‌ها عکس جورجینا در پیراهن عروسی را پایان این شایعات می‌دانند و می‌گویند که او به زودی با رونالدو ازدواج خواهد کرد.

جورجینا رودریگز در لباس عروس

جورجینا رودریگز در لباس عروس
عکس جورجینا در پیراهن عروسی

عکس‌های جدیدی از نامزد رونالدو که زیبایی او را بیشتر از قبل مورد توجه قرار داده با واکنش مثبت طرفداران رو به رو شد. جورجینا رودریگز تصاویر زیر را از پیراهن جذابش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

اتاق فوق گران قیمت جورجینا رودریگز !

ماسک خنده دار جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو

جورجینا رودریگز هرناندز متولد ۲۷ ژانویه ۱۹۹۴، مدل و اینفلوئنسر اسپانیایی است. او در شهر جاکا از مادری اسپانیایی و پدری آرژانتینی به دنیا آمد و تنها یک خواهر بنام ایوانا دارد، او در سال 2019 فاش کرد پدر 69 ساله اش جورج رودریگز یکی از قاچاقچی های کوکائین بوده که ده سال از عمرش را در زندان سپری کرده است. 168 سانتی متر قد و 54 کیلوگرم وزن دارد.

تصویر لباس عروس جورجینا رودریگز

در ادامه می‌توانید لباس عروسی جورجینیا را ببینید:

جورجینا رودریگز در لباس عروس
تصویر لباس عروس جورجینا رودریگز

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *