عکس : ماسک خنده دار جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو

اخیرا خبری مبنی بر ماسک خنده دار جورجینا رودریگز در رسانه ها پخش شده که حواشی زیادی را برای او توسط کاربران ایجاد شده است.

به تازگی شوخی جورجینا با ماسک چهره رونالدو در رسانه ها سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. گویا تصویری از جورجینا رودریگز با ماسک در شبکه‌های مجازی در حال دست به دست شدن است که جزء پربازدید‌ترین عکس قرار گرفت. در ادامه ماسک رونالدو جورجینا خواهید دید.

ماسک خنده دار جورجینا رودریگز

رونالدو و جورجینا رابطه بسیار گرم و صمیمی با یکدیگر دارند و کسانی که این زوج را می‌شناسند، می‌دانند که این دو لحظه‌ای از یکدیگر جدا نمی‌شوند. رونالدو پس از جدایی از منچستریونایتد و حضور در النصر، نامزد و خانواده اش را هم به عربستان برد.

جورجینا بیشتر سعی می کند مدیریت خانه رونالدو را در اختیار بگیرد و به فرزندان او برسد. نامزد آرژانتینی رونالدو در اینستاگرامش شوخی جالبی با همسرش کرد و ماسک چهره او را روی صورتش گذاشت.

جورجینا رودریگز در ژوئن 2016 با کریستیانو رونالدو در مادرید ملاقات کرد. در حالی که برخی منابع می‌گویند که رونالدو ابتدا رودریگز را در گوشه VIP در یکی از محله‌های مادرید دید و نگاهی علاقه مند به او انداخت، برخی دیگر معتقدند که این دو نفر زمانی که کریستیانو برای خرید لباس های تابستانی به فروشگاه گوچی آمد، جایی که جورجینا در آن زمان در آنجا بود، با هم ملاقات کردند و شماره‌ها را رد و بدل کردند.

در ادامه می‌توانید تصویری از جورجینا رودریگز با ماسک را ببینید:

ماسک خنده دار جورجینا رودریگز
شوخی جورجینا با ماسک چهره رونالدو

شوخی جورجینا با ماسک چهره رونالدو

جورجینا رودریگز در 27 ژانویه 1995 در جاکا، شهری واقع در شمال شرقی اسپانیا به دنیا آمد. پدرش خورخه ادواردو یک مربی و فوتبالیست حرفه ای بازنشسته بود. پدر جورجینا شهرت چندان خوبی ندارد زیرا او یک دوره 10 ساله زندان (2003-2013) را به دلیل قاچاق مواد مخدر گذرانده است.

او بعداً به ‌عنوان یک کارگر خانگی مشغول به کار شد و در نهایت اسپانیا را به مقصد بریتانیا ترک کرد، وقتی خانواده‌ای که او برای آن‌ها کار می‌کرد به بریستول، انگلستان نقل مکان کردند. جورجینا زمانی که در انگلستان بود، در لندن به تحصیل زبان انگلیسی پرداخت. او پس از آن به عنوان یک دختر فروشنده در یک فروشگاه گوچی در مادرید کار کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *