نازنین بنیادی ارباب حلقه ها ؛ نازنین بنیادی بازیگر سریال ارباب حلقه ها کیست؟ + [عکس]

نازنین بنیادی ارباب حلقه ها . نازنین بنیادی بازیگر سریال ارباب حلقه ها کیست؟ در ادامه مطلب ارباب حلقه ها نازنین بنیادی همره فیگار باشید.

نازنین بنیادی نقش برونوین را در سریال ارباب حلقه ها بازی می‌کند و متولد ۱۳۵۹ در تهران است. اما کودکی اش را در انگلیسش گذارنده و برای تحصیل به آمریکا رفته است. او هم اکنون در تلویزیون و هم در سینمای آمریکا بازی می‌کند.

نازنین بنیادی ارباب حلقه ها

نازنین بنیادی بازیگر سریال ارباب حلقه ها کیست؟ + [عکس]

ارباب حلقه ها نازنین بنیادی
ارباب حلقه ها نازنین بنیادی

آمازون در سایت خود بازیگران سریال «The Lord of the Rings» (ارباب حلقه‌ها) را معرفی کرد که نام نازنین بنیادی بازیگر ایرانی _ هالیوودی در میان آنها دیده می‌شود. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، رابرت آرمایو، مورفید کلارک در نقش گالادریل، مارکلا کاونا در نقش تیرا، جوزف ماورل در نقش اورن، مکس بالدری، اما هوروت، تام باج، اووین آرتور، نازنین بنیادی، اسماعیل کروز کوردووا، تایرو موهافیدین، سوفیا نامویت، مگان ریچاردز، دیلان اسمیت و چارلی ویکرز، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها توسط آمازون در سریال «ارباب حلقه‌ها» تایید و اعلام شده است.

در دنیای افسانه‌ای جی. آر. آر. تالکین، دوره دوم به مدت ۳۴۴۱ سال طول کشید و پایان آن با سقوط سائرون توسط آخرین اتحاد الف‌ها و انسان‌‌ها همراه بود که بخشی از این نبرد حماسی را در ابتدای فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه) به کارگردانی پیتر جکسون مشاهده کرده بودیم که اتفاقات این فیلم در دوره سوم جریان داشت.

بیشتر بخوانید:

نازنین بنیادی ارباب حلقه ها

ارباب حلقه ها نازنین بنیادی
ارباب حلقه ها نازنین بنیادی

کودکی نازنین بنیادی در انگلیسش گذارنده و برای تحصیل به آمریکا رفته است. او هم اکنون در تلویزیون و هم در سینمای آمریکا بازی می‌کند. طبق اعلام رسانه‌های خارجی، خانواده نازنین بنیادی در بیستمین روز بعد از تولد او به لندن مهاجرت کردند. او تا ۱۹ سالگی در لندن زندگی کرد و سپس به لس آنجلس ایالات متحده آمریکا کوچ کرد.

دو تصویر جدید از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر شده که تمرکز آن روی معرفی دو شخصیت سریال است. بهمن گذشته بود که اولین تیزر تریلر سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در حاشیه مسابقه سوپر بول پخش شد و این تریلر یک رکوردشکنی ثبت کرد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو تصویر جدید از سریال ارباب حلقه ها منتشر شده است.

نازنین بنیادی ارباب حلقه ها

ارباب حلقه ها نازنین بنیادی
ارباب حلقه ها نازنین بنیادی

در تصویر اول شاهد حضور نازنین بنیادی هستیم که نقش شخصیتی به‌نام برانوین را بر عهده دارد. اطلاعات خیلی زیادی در دسترس نیست و تنها نازنین بنیادی با لباسی قرمز رنگ درکنار رودخانه دیده می‌شود و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید. پیش از این آمازون تایید کرده بود که اتفاقات این سریال قرار است پیش از اتفاقات سه‌گانه‌ این فیلم و رمان جریان داشته باشد و حال به‌نظر می‌رسد که نویسندگان به دوره بسیار قدیمی‌تر از سرزمین میانه وارد شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نازنین بنیادی ارباب حلقه ها سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “نازنین بنیادی ارباب حلقه ها ؛ نازنین بنیادی بازیگر سریال ارباب حلقه ها کیست؟ + [عکس]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *